حالت شب
  • Thursday, 28 March 2024
سهم 20 درصدی اقتصاد استان اصفهان در کشور هدف‌گذاری شده است

سهم 20 درصدی اقتصاد استان اصفهان در کشور هدف‌گذاری شده است

 به گزارش باخبرباش به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، امیررضا نقش، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در این جلسه اظهار داشت: جایگاه حقوقی این جلسه در استان می‌تواند در پیشبرد مؤثر اهداف کلان اقتصادی محقق شود و به واسطه این موضوع ممدوح بتوانیم هم‌افزایی کارآمد و موثری مابین همه دستگاه‌ها در سطوح مختل استانی و ملی ایجاد کنیم.

وی خاطر نشان ساخت: استان اصفهان سرشار از منابع بکر و ظریت‌های بی‌بدیل و مزیت‌های کثیر است که متاسفانه خوب دیده نشده و در صورت اتخاذ تمهیدات لازم و عملیاتی شده آنها، این استان پیشرو حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

نقش اضافه کرد: هدف گذاری‌ها مشخص است و در افق بلند مدت، بحث ۲۰ درصد سهم اقتصاد استان در سطح کلان مطرح شده که نشان از ظرفیت ممتاز استان و نقش راهی دوراندیشانه و پیچیده برای تحقق نهایی این موضوع دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه باید روند گذشته را مشخص و سمت و سوها برای آینده معلوم شود، خاطر نشان کرد: این راه مشخص باید دائماً رصد و ارزیابی شود که در این راستا ده عضو حقوقی در هیأت اجرایی منطقه ویژه علم و فناوری استان پیش‌بینی شده‌اند که بخش‌های اصلی اقتصاد استان همانند شهرک علمی و تحقیقاتی، صنعت و معدن، دانشگاه‌ها و … ، عضو این هیات خواهند بود.

دیدگاه / پاسخ