حالت شب
  • Friday, 19 April 2024
سونامی تغییرات در بدنه مدیریت شهری کلید خورد

سونامی تغییرات در بدنه مدیریت شهری کلید خورد

 

 

گروه استان‌ها- عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: من خود را سخنگو و نماینده نسل جوان می‌دانم و در زمینه پوست اندازی بدنه مدیریت شهری و سپردن کار به سمت افراد جوان‌تر تلاش می‌کنم.

مصطفی نباتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به جمع جوان جامعه اظهار داشت: من خود را سخنگو و نماینده نسل جوان می‌دانم و در زمینه پوست اندازی بدنه مدیریت شهری و سپردن کار به سمت افراد جوان‌تر تلاش می‌کنم، این در حالی است که زیرساخت‌های تفریحی سالم با رعایت پیوست‌های فرهنگی و بسترهای قابل توجهی که بتواند جمع جوان جامعه را به خود مشغول کند، وجود ندارد.

وی افزود: مردم در هر سطحی که هستند و خدمات دریافت می‌کنند همه را با یک دولت می‌بینند اما متأسفانه در کنار یکدیگر همدلی و هم افزایی لازم را نداریم و بخشی از مشکلات مردم ناظر بر این موضوع است. لازم است که اتاق تعامل منتخبان شهر با 13+5 عضو تشکیل شود،(13 عضو شورای شهر اصفهان با 5 نماینده شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی) در برخی جلسات افراد مسئله‌ها و مشکلاتی را می‌گویند که ارتباطی با شورای شهر ندارد ولی آن شهروند از من انتظار تسهیل‌گری دارد.

عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در این دوره اصرار بر آن داریم که درصدی از شورای شهرداری را به شورای شهر تبدیل کنیم. در همه دوره‌ها این شعار بوده و مجموعه‌ها در این عرصه تلاش کرده‌اند و ما هم باید در این مسیر قدم برداریم. باید در این عرصه و صنعت رقابت بهتری داشته باشیم و شهر خود را با تصویری خوب معرفی کنیم و یکی از مهم‌ترین دستگاه‌ها در بحث برند گردشگری و ارائه تصویری مناسب از شهر اصفهان، شهرداری است.

وی خاطرنشان کرد: من از ابتدا در شعار انتخاباتی خود می‌گفتم که به دنبال رویکردی سه‌گانه در خصوص ادامه مسیر هستم و فکر می‌کنم سایر اعضای شورای شهر نیز به دنبال این موضوع باشند و این سه رویکرد ابداع، احیا و ارتقا است.  انواع و اقسام مداخلاتی که قبلا وجود داشته است از جمله تأمین نیروی انسانی، گماشتن مدیر، تخصیص اعتبار، پیگیری پروژه، راه‌اندازی یک رویکرد و فرآیندهایی که مردم و ذی‌نفعان خاطرات خوبی از آنها دارند و مشکل گشا بوده و به هر دلیلی در ادوار سابق کنار گذاشته شده باید احیا شود و ما مکلف به بازگرداندن آن هستیم.

سخنان این منتخب شورای شهر اصفهان در حالی است که مدیران شهری در بسیاری از مناطق خدمات ارزنده ای انجام داده و اگر بعنوان یک مدیر عملکرد آنها بررسی شود در بسیاری از موارد رضایت مردم را توانستنه اند جلب نمایند و حال این سوال مطرح است که آیا این مدیران شهری در دوره جدید مدیریت شهری در سونامی تغییرات قرار می گیرند و یا عملکرد و توانایی آنها نیز بررسی می گردد.

دیدگاه / پاسخ