حالت شب
  • Tuesday, 23 April 2024
شهرک‌های صنعتی استان اصفهان ۱۵۰ هکتار توسعه می‌یابد

شهرک‌های صنعتی استان اصفهان ۱۵۰ هکتار توسعه می‌یابد

رسول سواری افزود: توسعه شهرک‌های صنعتی یکی از موضوع های مهم استان اصفهان است و بخشی از سرمایه گذاری ها باید در زمین های موجود انجام شود.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان اظهار داشت: هزینه های زیادی برای ایجاد زیرساخت ها در گذشته انجام شده که در زمان حاضر در حال مستهلک شدن است و باید بتوانیم این موارد را تعیین تکلیف کنیم تا توسعه بصورت موازی با آن به پیش رود.
وی اضافه کرد: تعیین تکلیف قراردادهای راکد یکی از دستور کارهای جدی این شرکت محسوب می شود و این کار را حداکثر تا ۲ سال آینده در استان به سرانجام می رسانیم تا در این زمینه به روز شویم.
به گفته وی، ۲۴ مورد زمین راکد و بلاتکلیف در شهرک صنعتی مبارکه شناسایی شده است که در آینده نزدیک اقدامات حقوقی درباره آنها انجام خواهد شد و امیدواریم تا اوایل سال آینده بتوانیم واگذاری پلاک های بلاتکلیف را انجام دهیم.
سواری خاطر نشان کرد: طرح توسعه شهرک صنعتی مبارکه نیز با پیگیری های انجام شده در سفر آتی رییس جمهور پیشنهاد و طرح موضوع می شود و موافقت های اولیه در این زمینه ارایه شده است.
وی اضافه کرد: امیدواریم در سفر آتی رییس جمهور به استان اصفهان مصوبه هیات دولت را دریافت کنیم و شهرک های صنعتی پس از آن عملیات اجرایی را برای توسعه این شهرک انجام خواهد داد.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان خاطرنشان کرد: رویکرد مدیریت این شرکت در دوره جدید، واگذاری اجرای طرح ها به شرکت های خدماتی است که این کار از ۲ منظر کاهش هزینه های تمام شده و افزایش کیفیت کار به سود واحدهای صنعتی و صنعتگران است.

 ۷۶ شهرک صنعتی مُصوب در استان اصفهان وجود دارد که از این تعداد ۷۰ شهرک صنعتی عملیاتی شده و در حال واگذاری است، همچنین ۵۰ درصد از شهرک های استان به ظرفیت نهایی خود رسیده‌اند.

بیش از ۱۴۰ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مُصوب و فعال این استان مشغول کار هستند.

دیدگاه / پاسخ