حالت شب
  • Sunday, 05 May 2024
صرامی: روزانه 3 هزار بیمار به شهرک سلامت مراجعه می کنند

صرامی: روزانه 3 هزار بیمار به شهرک سلامت مراجعه می کنند

 مدیرعامل سیتی سنتر اصفهان گفت: روزانه 3 هزار بیمار به شهرک سلامت اصفهان مراجعه می کنند.

مسعود صرامی در گفتگو باخبرنگار باخبرباش اظهار داشت: بدنبال راه اندازی شهرک سلامت در اصفهان، از تجمع و تردد سه هزار  بیمار در خیابان آمادگاه و شمس آبادی کم کردیم و به شهرک سلامت منتقل کردیم.

وی بیان داشت: با احداث کلینیک جامع پزشکی از بسیاری ترددهای مردمی در سطح شهر و مطب ها پیشگیری کردیم.

مدیرعامل سیتی سنتر اصفهان از توسعه شهرک سلامت و احداث بیمارستان و هتل برای استقرار همراهان بیمار و پذیرش توریست های سلامت خبر داد و گفت: چند ماه پیش مجوز احداث هتل داده شده است و تا پایان سال آینده برنامه توسعه شهرک سلامت به پایان می رسد و شهریور 1401 به بهره برداری می رسد.

وی اعلام کرد: بارترافیک شهر اصفهان به دنبال احداث شهرک سلامت بسیار کم شده است.

گفتنی است مجموعه شهرک سلامت اصفهان با رعایت تمامی پروتکل ها و استانداردهای سازمان های اعتباربخشی جهانی با زیر بنایی بیش از سیصد هزار متر مربع در محدوده شهرداری منطقه 10 اصفهان ایجاد گردیده تا تعهد انسان به خالق را به سرانجام برساند.

این مجموعه هم راستا با سیاست های کلان کشور اعم از برنامه چهارم و پنجم توسعه جهت ارتقاء سلامت و اصلاح شاخص های کلان سلامت کشور همسو با برنامه های هزاره سوم سازمان ملل است که در سال 2000 تدوین و به دولتها ابلاغ گردیده، توسط بخش خصوصی در سال 91 شروع و در سال 96 فاز اول آن به بهره برداری رسیده است که با تکمیل بیمارستان با افق تعمیم و گسترش اِلمان های شهر هوشمند در زمینه های بهداشتی و درمانی فعالیت نمایند.

دیدگاه / پاسخ