حالت شب
  • Thursday, 18 April 2024
رای اکثریت به حضور کوروش محمدی و نصیر ملت در لیست اصلاح طلبان نبود

رای اکثریت به حضور کوروش محمدی و نصیر ملت در لیست اصلاح طلبان نبود

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: رای اکثریت به حضور کوروش محمدی و نصیر ملت در لیست اصلاح طلبان نبود.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، علی ناظم زاده در این ارتباط اظهار داشت: خرد جمعی به این تعداد رای داده و در رای گیری ها این دو حایز اکثریت آرا نشدند و این امری طبیعی در دموکراسی و سیاست هست.

وی با بیان اینکه تنها برای مردم حاضر به ارائه لیست اصلاح طلبان دادیم، بیان داشت: در لیست تایید صلاحیت های انتخابات ریاست جمهوری صدایی برای مردم نبود اما در این فضای کم رونق سعی کردیم جبران کنیم و صدای مردم جدی باقی بماند.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: درابتدا به لیست پنج نفره رسیدیم در حالی که هفته هاست رقیب ما کار خود را شروع وفهرست های مختلف منتشر کرده است.

وی افزود: شاهد هستید که کاندیدای ریاست جمهوری جبهه اصلاح طلبان هنوز معرفی نشده چون همه نامزدهای ما رد شدند.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با بیان اینکه بضاعت ما در حد یک پایگاه شهری است که یک پایگاه ساده مردمی است، تصریح کرد: این در حالی که  در جریان رقیب ما عکس رییس جمهور هم بالا رفته، هم کاندیدا هم بنر و  هم پول فراهم است. ما هنوز یک بنر در حمایت از اصلاح طلبان نداریم.چون هنوز تکلیف ما مشخص نیست.

ناظم زاده افزود: پس از یک هفته گفتگو برای فهرست، لیست موجود و ممکن خود را تن ها برای مردم ارایه کردیم و از لیست ۵ نفره به ۱۳ نفره رسیدیم.

وی افزود: ما فهرستی ارایه کردیم که نام قبلی دیگران را یدک نکشیم، فهرستی را معرفی کردیم که بتوانیم نام اصلاح طلبان را برآن داشته باشیم وهمه  میثاق نامه را امضا کرده  وچند عضو از شورای هماهنگی در این لیست هست برای اینکه اگر هریک از اعضا از لیست تخطی کرد و در مقابل ارزش های اصلاح طلبی که ارزشهایی انسانی است پاسخگو باشند.

سخنگوی جبهه اصلاح طلبان اصفهان گفت: ۳۰درصد از بانوان در فهرست ما استفاده شد، در حالی که فهرستهای رقیب از خانم ها عبور کردند و به جای دو نفر در سال ۹۶، اکنون سه خانم در لیست داریم. ما حتی تمایل به فهرست ۵۰ درصدی برای بانوان داشتیم اما به دلایل رد صلاحیتها ممکن نشد.

وی افزود: این فهرست برآمده از وضعیتی بود که برای اصلاح طلبان ایجاد شد.همین سه روز پیش ۴نفر جدید تایید شدند و در فرصتی سخت رای گیری های متعدد انجام شد و براساس ارزشها رای گیری انجام شد و همه را دیدیم و تصمیم گرفتیم.

وی ادامه داد: میانگین سنی لیست نسبت به شورای قبلی 10  سال کاهش داشته است و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به دنبال جوانگرایی و افزایش مشارکت زنان بوده است.

دیدگاه / پاسخ