حالت شب
  • Friday, 19 April 2024
اختلاف قیمت اقلام در بازارهای کوثر/ دورریز نان در اصفهان زیر 1 درصد است

اصفهان طی 10 سال گذشته به عنوان پایتخت نان سنتی کشور انتخاب شده است و طبخ نان سنتی باعث شده دور ریز نان در اصفهان زیر یک درصد باشد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

اختلاف قیمت اقلام در بازارهای کوثر/ دورریز نان در اصفهان زیر 1 درصد است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از نظارت و بازرسی ها بر بازار کوثر در ایام نزدیک به نوروز خبر داد و افزود: هفته گذشته اختلاف قیمت در بازارهای کوثر را بررسی کردیم و خریدهای مشابهی را از بازارها انجام دادیم و متاسفانه متوجه اختلاف قیمت‌ها شدیم.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، نصر اصفهانی درجلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: انتظار مدیریت شهری از بازارهای کوثر نظارت بر قیمت ها و کیفیت و نحوه برخورد مناسب با مردم است.

وی بیان داشت: امیدواریم مدیریت سازمان میادین با نظارت بیشتر و با گذاشتن ناظران مقیم به این مهم رسیدگی کنند چراکه مردم به اعتماد مدیریت شهری به بازارهای کوثر مراجعه می کنند پس باید در این زمینه جدی به موضوع ورود کرد.


بیشتر بخوانید؛ 

تامین درآمدها از محل فروش تراکم کاهش یافته است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اعلام کرد: امیدواریم زمینه حضور بدون مشکل مردم در بازارهای کوثر فراهم و مدیریت شود، کثرت جمعیت را با توجه به شرایط کرونایی و با تدابیری که اندیشه می شود مشتریان حداکثری و حضور حداقلی داشته باشیم البته این کار سخت و دشواری است اما مدیریت سازمان میادین باید با برنامه ریزی این کار را حتما اجرایی کنند و با نوبت دهی و مدیریت بهتر سرویس دهی بهتری به شهروندان داشته باشیم.

وی اضافه کرد: اصفهان طی 10 سال گذشته به عنوان پایتخت نان سنتی کشور انتخاب شده است و طبخ نان سنتی باعث شده دور ریز نان در اصفهان زیر یک درصد باشد، این در حالی است که دور ریز نان در برخی نقاط کشور 10 درصد است همچنین سرانه مصرف آرد در شهر اصفهان 5 کیلوگرم برای هر نفر است که در متوسط کشوری 6.6 کیلوگرم است و استان اصفهان جز سه استان برتر در تولید با کیفیت نان است.

دیدگاه / پاسخ