حالت شب
  • Wednesday, 01 May 2024
عابدزاده توصیه‌های پدرم تاثیر زیادی در درخششم داشته است

عابدزاده توصیه‌های پدرم تاثیر زیادی در درخششم داشته است

 باخبرباش/عابدزاده در واکنش به اینکه پدرش از سه ساعت قبل از بازی در استادیوم حاضر شده بود، عنوان کرد: قدردان او هستم بخاطر اینکه بعد از بازی با عراق به من نکاتی را گفت که بهتر است این کار ها را انجام بدهی و من هم سعی کردم در بازی با امارات انجام بدهم. قدردان این هستم که پدرم یکی از اسطوره های دروازه‌بانی کشورمان است و می‌توانم این استفاده را داشته باشم که مثل دوست با هم حرف بزنیم و از او یاد بگیرم.
امیر عابدزاده پس از درخشش در دو بازی اخیر تیم ملی ایران مقابل عراق و امارات، امروز در مراسم خیریه ای با حضور جوان‌ های مبتلا به سرطان شرکت کرد. دروازه‌بان تیم ملی ایران در این بازی درون دروازه ایستاد تا جوان های مبتلا به سرطان به او پنالتی بزنند.
عابدزاده در حاشیه این بازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: خیلی خوشحالم که اینجا حاضر شدم. یک تایمی قبل از پرواز داشتیم که برنامه این روز چیده شد. حدود یک ماه و نیم پیش موسسه خیریه محمدحسین رضوی از من دعوت کرد و در این تایم کم توانستیم این برنامه را بچینیم و خیلی خوشحالم که این بچه ها را می‌بینم. توانستم انرژی بالا و خوشحالی زیادی که دارم را با آنها تقسیم کنم و از این خیریه تشکر می‌کنم که واقعا زحمت می‌کشند و هم از لحاظ بخش کمک های دارویی و هم آموزش به آنها کمک می‌کنند و روحیه خوبی به بچه ها می‌دهند که با قدرت و امید بیشتر در مسابقات شرکت کنند.
او در خصوص شرایط خودش و درخشش در تیم ملی و اسپانیا عنوان کرد: خیلی شکر گذارم. فکر می‌کنم وقتی باور داشته باشی و توکلت فقط به خدا باشد و کارت را انجام بدهی، خود به خود اتفاقات خوبی رخ می‌دهد؛ من هم همیشه باور داشتم می‌دانستم که روزش می‌رسد. خوشحالم که سهم بیشتری در برد های تیم دارم و می‌توانم انرژی که داشتم را انتقال بدهم.
عابدزاده در واکنش به اینکه برخی اعتقاد داشتند لالیگای دو انتخاب خوبی برای او نیست، بیان کرد: من تغییر را خیلی دوست دارم و فکر می‌کنم انسان با تغییر رشد می‌کند و وقتی یک جا می‌ماند و به یک ثباتی می‌رسد، همه چیز آسان می‌شود، دوست دارد تغییری داشته باشد. من می‌دانستم کجا می‌روم و دوست داشتم این چالش را قبول کنم. با مربیانم مشورت کرده بودم. از گذشته گفته بودم دوست دارم در لالیگا باشم و دوست داشتم وارد مسیری شوم که در مارکت اسپانیا دیده شوم و مطمئن بودم که با این روشی که به دنبال پیشرفت می‌روم، خدا به من پاداش می‌دهد. امیدوارم که اتفاقاتی خوبی رخ بدهد.
دروازه‌بان تیم ملی درباره شباهت شادی اش به احمدرضا عابدزاده پس از بازی با امارات و زنده شدن خاطرات پدرش گفت: اگر عکس های من در مسابقات باشگاهی ببینید همیشه بعد از برد از خدا تشکر می‌کنم و حتی وقتی می‌بازیم هم از خدا شکرگذارم که یک فرصت دارم و به زمین می‌روم و کاری که عاشق آن هستم را انجام می‌دهم و قبل از بازی هم دستم روی قلبم است و به عشق خودش می‌روم و همیشه قدردان فرصتی که دارم هستم.

دیدگاه / پاسخ