حالت شب
  • Monday, 29 April 2024
فرماندار اصفهان به محض تعیین مدیران کل استان انتصابات شهرستان انجام خواهد شد

فرماندار اصفهان به محض تعیین مدیران کل استان انتصابات شهرستان انجام خواهد شد

 باخبرباش/محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در دیدار با اعضای شورای مرکزی انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان با بیان اینکه در جابجایی مدیران و نیروها با محدودیت و موانع قانونی مواجه هستیم، اظهار داشت: به محض انتصاب مدیران کل استان، تعیین مدیران شهرستانی در اصفهان با هماهنگی فرماندار انجام خواهد شد.

وی با اشاره به تشکیل شورای مشورتی جوانان، تصریح کرد: تشکیل شورای مشورتی جوانان جزء برنامه‌های ما است و جلساتی نیز در این خصوص با جوانان فعال برگزار شده و در آینده نزدیک جلسه این شورا را به طور رسمی برگزار خواهیم کرد.

احمدی اظهار داشت: مشاوران کاملا افتخاری در بخش‌های مختلف مانند بیمه، ایثارگران، امور اجتماعی، امور بانوان و ... تعیین کردیم که درخواست‌های مردمی را به آن‌ها ارجاع می‌دهیم تا سریعاً مشکلات مردم را که بعضاً روزهای دوشنبه در ملاقات مردمی با فرماندار مراجعه و مطرح می‌کنند، حل کنند.

فرماندار اصفهان هم‌چنین اعلام کرد: در حال تهیه تاریخ شفاهی فرمانداری هستیم تا برای آینده هر اقدامی شده ضبط شود و در مواقع مختلف از آن استفاده شود.

وی تأکید کرد: رسانه‌ها بایستی در اخبار خود از تعریف و تمجیدها بپرهیزند و صرف‌نظر از نام و عنوان افراد، اقدامات مثبت و امیدآفرین را به جامعه منعکس و رسانه‌ای کنند.

وی افزود: رسانه‌ها باید در طراحی سبک‌های جدید، مطلوب و هدفمند اطلاع‌رسانی، نحوه مطالبه‌گری از مسؤولان و امیدآفرینی و اعتمادسازی در جامعه روش‌های جدید را به کار بگیرند.

احمدی بر لزوم اولویت‌بندی موضوعات مختلف در سطح شهرستان تأکید کرد و گفت: رسانه‌ها می توانند اولویت‌ها را پیشنهاد و مسؤولان را به سمت این اولویت‌ها راهنمایی کنند.

فرماندار اصفهان افزود: جریان انقلابی و رسانه‌ای باید در اقصی نقاط شهرستان ساختار مردمی مشترک و هدفمندی را طراحی و تقویت کنند تا به وسیله آن موج رسانه‌ای مطالبه‌گری موثر و هدفمند انجام شود.

دیدگاه / پاسخ