حالت شب
  • Saturday, 27 July 2024
فعالیت نمایندگان اتاق بازرگانی تا زمان صدور اعتبارنامه منتخبان جدید ادامه دارد

فعالیت نمایندگان اتاق بازرگانی تا زمان صدور اعتبارنامه منتخبان جدید ادامه دارد

 به گزارش باخبرباش به نقل از ایرنا بهنام ابراهیمی  اظهار داشت: فرصت نهایی برای تعیین تکلیف و رسیدگی به اعتراضات تا دهم اردیبهشت سال ۱۴۰۲ ادامه دارد و بنابراین تا این زمان امکان صدور اعتبارنامه وجود ندارد.

دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با بیان اینکه مدت اعتبار نامه اعضای قبلی تا صدور اعتبارنامه برای اعضا در دوره جدید تعیین شده است افزود: اعتبارنامه های جدید هنوز صادر نشده و این فرآیند در جریان است و تا زمانیکه اعتبارنامه جدید صادر نشده اعتبارنامه های قبلی به قوت خود باقی است.

وی اضافه کرد: دوره اعتبارنامه اعضای اتاق بازرگانی چهار سال تمام نیست و احتمال چند روز کم و زیاد شدن آن وجود دارد و اعضای اتاق بازرگانی در هر دوره ای که انتخاب می شوند از زمان صدور اعتبارنامه تا صدور اعتبارنامه دوره بعد باید به وظایف خود ادامه دهند.

وی تصریح کرد: ابهامی که در ظاهر برای برخی از رسانه‌ها پیش آمده این است که اعتبارنامه دوره قبلی از ۲۳ اسفند صادر شده و معتقدند که باید ۲۳ اسفند سالجاری خاتمه پیدا کند، اما اینطور نیست.

دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفت: این موضوع همیشه رسم بوده و یک ماه بیشتر یا کمتر رخ داده است و در صورتیکه اعضای جدید در دهم اردیبهشت کار خود را شروع کنند هیچ منع قانونی ندارد که اعضای کنونی به کار خود ادامه دهند.

وی افزود: امکان اینکه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی متولی نداشته باشد، وجود ندارد و نمی توان یک نهاد عمومی را رها کرد و حتی یک شرکت معمولی هم بدون برگزاری مجمع، باید با هیات مدیره قبلی به وظایف خود ادامه دهد.

ابراهیمی ادامه داد: اعضای کنونی اتاق بازرگانی در این مدت نمی‌توانند تعهدهای کلان ایجاد کنند و وارد موضوع های بزرگ شوند و در عمل هم این افراد وارد تغییر اساسی نمی شوند، اما روند معمولی گرفتن جلسه های کمیسیون، نامه نگاری و شورای گفتگو را باید انجام دهند.

 نتایج دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان شامگاه شنبه اعلام و اسامی ۱۵ نفر از منتخبان معرفی شد.

منتخبان دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی اصفهان در رسته بازرگانی امیر کشانی، مسعود گلشیرازی، علی صفر نوراله، سید یوسف قاضی عسگر و محمدرضا گل احمد، در رسته صنعت محمدرضا برکتین، احمد خوروش، فرشته امینی، اصغر اخوان مقدم و مژگان ایزدی، رسته کشاورزی محمد جعفر فوده، محمدرضا رجالی و سید وحید دزفولی و رسته معدن یاسر طیب‌نیا و وحید فولادگر هستند.

دیدگاه / پاسخ