حالت شب
  • Thursday, 28 March 2024
اصغر جهانبخش:قهجاورستان نیاز به شورای قوی و شهردار متخصص دارد

اصغر جهانبخش:قهجاورستان نیاز به شورای قوی و شهردار متخصص دارد

کارشناس ارشد و دانشجوی دکتری مهندسی نساجی گفت: قهجاورستان نیاز به شورای قوی و شهردار متخصص دارد.

جهانبخش درگفتگو با خبرنگار باخبرباش اظهار داشت: همدلی بین مردم و شورای شهر و شهردار باید شکل بگیرد که نیاز به ورود افراد جدید و متخصص است.

وی با بیان اینکه شهر قهجاورستان را باید به نقطه ایده آل شهری برسانیم ،اضافه کرد: زمانی که افراد وارد میدان رقابت شورای شهر می شوند هدفشان خدمت به مردم و انجام کارهای درست است و شورای شهر و شهردار قبل هدفشان خدمت به مردم بود اما انچه پر اهمیت است سرعت و نحوه انجام خدمت است.

مدیر فروش بازاریابی پلی اکریل تصریح کرد: هر پروژه ای که تعریف می شود اهداف کوتاه مدت و بلند مدتی دارد اگر یک پروژه در زمان خودش انجام نشود نه تنها سود دهی ندارد بلکه زیان ده هم هست.

وی گفت: هدف شهردار و شورای قبل انجام کار است کارهایی هم از سوی آنها صورت گرفته است اما از سرعت و دقت کافی برخوردار نبود و در نتیجه اثربخشی لازم را نداشت.

وی گفت: در سالهای گذشته شهرداران وقت کافی برای ارائه خدمت به مردم نداشتند و با باری از پروژه های نیمه تمام مواجه بودیم.

اصغر جهانبخش در پایان وعده داد در صورت ورود به شورای شهر به این موارد خواهد پرداخت :  ایـــجاد صنعت کفش اشتـــغال آسان بانوان ایجادباغ بانوان * پیگیری درمانگاه شبانه روزی * پیگیری برای دبیرستان پسرانه ایجاد سالن های چند منظوره * اصلاح وضعیت صنعت کشاورزی* جذب سرمایه گذاری در شهر* مسکن ارزان جهت اقشار مختلف* پیگیری برای بانک جدیدی در شهر* پیگیری برای افزایش تعداد دستگاه عابر بانک،تشکیل کلاسهای متنوع و آموزنده در فرهنگسرا* پیگیری طرحهای مصوب و تکمیل پروژه های نیمه تمام* اصلاح و بروزرسانی طرح تفضیلی و جامع شهر قهجاورستان* پیگیری جهت راه اندازی دفتر شورای حل اختالف در شهر* ایجاد مجموعه های ورزشی از جمله استخر جهت اوقات فراقت جوانان* سازمان دهی و ضعیت حمل و نقل از جمله اتوبوسرانی و ایجاد پارک سوار

 

وی همچنین بر پیگیری حل مشکل فاضلاب شهری تاکید کرد و این مورد را یکی از اصلی ترین برنامه های خود بر شمرد .

دیدگاه / پاسخ