حالت شب
  • Tuesday, 19 March 2024
محدودیت های ترافیکی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در اصفهان

محدودیت های ترافیکی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در اصفهان

به گزارش باخبرباش به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی افزود: بر این اساس از ساعت ۲۴ شب ۲۲ بهمن توقف هرگونه وسیله نقلیه در مسیرخیابان‌های استانداری، حافظ و نشاط شهر اصفهان ممنوع است.

وی تصریح کرد:در صورت بی توجهی رانندگان و اقدام به پارک خودرو در مسیرهای یاد شده، خودروها توسط خودرو بر به پارکینگ های مجاز اطراف انتقال داده می‌شود.

رئیس پلیس راهور اصفهان افزود: از ساعت ۶ صبح روز ۲۲ بهمن نیز تردد هر نوع وسیله نقلیه در خیابان‌های استانداری، میدان امام حسین(ع) و حافظ ممنوع است و از تقاطع‌های هشت بهشت ، باغ گلدسته، شمس‌آبادی ، طالقانی، استانداری، هشت بهشت، استانداری ،بهشتی نژاد ، زیرگذر میدان امام علی(ع) به سمت تقاطع شکرشکن ، میدان احمدآباد و خیابان توانا به سمت شکرشکن ، تقاطع تختی به سمت میدان امام حسین ، طیب ، مسجدسید ، باغ گلدسته و پاسداران محدودیت برقرار می‌ شود.

وی یادآور شد: محل پارک اتوبوس‌ها در خیابان‌های آیت الله خراسانی، پاسداران، نشاط، شمس آبادی ومیر داما و پارکینگ طالقانی نیز برای توقف موتورسیکلت ها درنظر گرفته شده است.

سرهنگ محمدی افزود: با توجه به محدودیت و کمبود ظرفیت‌ پارکینگ ها و در نظر گرفتن اتوبوس های شرکت اتوبوسرانی برای ایاب و ذهاب درسایر شهرها و شهرستان های استان نیز در تمامی مسیرهای منتهی به محل های برگزاری وتجمع راهپیمایان محدودیت های ترافیکی‌ دائم و مقطعی اعمال می شود.

وی از شهروندان درخواست کرد که ضمن همکاری با عوامل پلیس راهور از سایر خیابان های همجوار بعنوان‌ مسیر های جایگزین تردد کنند.

دیدگاه / پاسخ