حالت شب
  • Thursday, 28 March 2024
محرم نویدکیا از سرمربیگری تیم فوتبال سپاهان کناره‌گیری کرد

محرم نویدکیا از سرمربیگری تیم فوتبال سپاهان کناره‌گیری کرد

 روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه در تماس با مدیریت باشگاه و با اعلام مشکلات شخصی و نگرانی از عدم امکـان کمک به تیم فوتبال و دغدغـه هـواداران؛ انصراف خود را از ادامه همکاری در سال سـوم قـرارداد صراحتاً اعلام کرد.

در همین راستا باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اطلاعیه‌ای منتشر کرد. متن اطلاعیه باشگاه به این شرح است:

همانگونه که هواداران پرشور، ارزنده و فیهم طلایی‌دل و مردم خونگرم اصفهان شاهد و ناظر بودند حفظ ثبات و آرامش در حوزه ورزش به ویژه فوتبال اصفهان همواره از اولویت‌های اجرایی باشگاه بوده و از همین با اتخاذ تدابیر ویژه، سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی‌ها آینده خود را در حمایت از سرمایه‌های ارزشمند سپاهان استوار نموده است.
در همین راستا انعقاد قرارداد سه ساله و شروع همکاری با آقای محرم نویدکیا در دستور کار قرار گرفت و به اذعان اهالی منصف فوتبال، حمایت‌های بی دریغی از سوی ارکان باشگاه به منظور حصول نتایج بلند مدت، مطلوب و در شان نام سپاهان انجام پذیرفت.
از آنجایی که کما فی سابق برنامه‌ریزی برای فصل آینده از چند ماه گذشته در دستور کار قرار داشت. جلسات متعددی با این عنوان تشکیل و خروجی جلسات مورد پیگیری مداوم قرار گرفت. لیکن آقای محرم نویدکیا طی تماس با مدیریت باشگاه و با اعلام مشکلات شخصی و نگرانی از عدم امکان کمک به تیم فوتبال و دغدغه هواداران انصراف خود را از ادامه همکاری در سال سوم قرارداد صراحتاً اعلام نمودند.
با عنایت به اینکه همه سپاهانی‌های اصیل به حسن نیت دلسوزانه آقای نویدکیا باور دارند، ضمن سپاس فراوان از زحمات طاقت‌فرسای امروز و دیروز این وفادار طلایی، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به درخواست ایشان احترام گذاشته و اعلام می‌دارد اگر چه این قرارداد متوقف می‌گردد لیکن سپاهان همواره افتخار آفرینی‌های ایشان را فراموش نکرده و در ادامه مسیر پر فراز و نشیب آینده، بر همکاری و همفکری فنی ایشان تاکید می‌نماید.
شایان ذکر است برنامه‌ریزی جهت انتخاب و معرفی گزینه‌های سرمربیگری سپاهان، به سرعت در حال انجام و در فرصت مناسب به اطلاع همگان خواهد رسید.

دیدگاه / پاسخ