حالت شب
  • Thursday, 28 March 2024
معاون وزیر کشور احتمال قطع اینترنت در زمان کنکور را تایید کرد

معاون وزیر کشور احتمال قطع اینترنت در زمان کنکور را تایید کرد

  به گزارش باخبرباش به نقل از گجت نیوز: معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با تاکید بر احتمال قطع اینترنت در زمان کنکور گفت اگر نگرانی‌هایی برای آزمون ایجاد شود، اینترنت را به ناچار قطع خواهیم کرد.

رئیس سازمان سنجش مدتی قبل با اعلام اینکه محدودیت اینترنت آخرین حلقه حفاظت از آزمون سراسری محسوب می‌شود گفت احتمال دارد شورای حفاظت از آزمون سراسری این پیشنهاد را به شورای امنیت ارائه دهد. البته از آنجایی که امروزه اینترنت یکی از نیازهای ضروری زندگی مردم به شمار می‌رود، در همین راستا این سازمان خواهان ایجاد اختلال و قطع اینترنت نیست.

رئیس سازمان سنجش در ادامه گفته‌های خود تاکید کرد از این رو از دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط می‌خواهیم تا با استفاده از روش‌هایی از امکان ارسال تصویر و سوءاستفاده از بستر اینترنت در زمان برگزاری کنکور جلوگیری کنند.

احتمال قطع اینترنت در زمان کنکور 
در همین راستا، میراحمدی، معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور عنوان کرد در خصوص قطع اینترنت در آزمون سراسری مسئولان بر این باورند که سلامت آزمون حق افراد ذی‌نفع است، اما از طرفی استفاده از اینترنت نیز حق سایر مردم بوده و باید با توجه به مهم بودن موضوعات تصمیم‌گیری کرد. در واقع اگر خواسته‌ها برآورده نشد و نگرانی‌هایی برای آزمون وجود داشته باشد، به ناچار اینترنت را قطع خواهیم کرد.

دیدگاه / پاسخ