حالت شب
  • Friday, 19 April 2024
نام‌گذاری معابر شهر اصفهان الکترونیکی می‌شود

نام‌گذاری معابر شهر اصفهان الکترونیکی می‌شود

 به گزارش باخبرباش به نقل از ایسنا  رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: روند نام‌گذاری معابر شهر به زودی به‌صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

عرفان امینی با اعلام این خبر، اظهار کرد: حرکت شهرداری اصفهان به سوی هوشمندسازی خدمات و ضرورت پیشرفت در این زمینه باعث شد تا مدیریت شهری گام دیگری در جهت هوشمندسازی بردارد و در آینده نزدیک روند نام‌گذاری معابر شهر به‌صورت الکترونیکی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش‌ها برای الکترونیکی شدن فرایند نام‌گذاری از چند ماه قبل آغاز شده است، گفت: سرعت گرفتن امور مربوط به نام‌گذاری، کاهش دغدغه شهروندان برای تکمیل پرونده‌ها و کاهش ترددهای غیرضروری بخشی از مزایای الکترونیکی شدن روند نام‌گذاری کوچه‌ها و خیابان‌های شهر اصفهان است.

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در جلسه آموزشی سامانه مُنام که با حضور مسئولان امور ارتباطات مناطق پانزده‌گانه شهرداری برگزار شد، نحوه چگونگی کار با این سامانه ارائه شد تا شهروندان در آینده نزدیک بتوانند اطلاعات و درخواست‌های خود در این رابطه را از طریق فضای مجازی ارسال و با دریافت کد رهگیری تا زمان رسیدن به نتیجه دنبال کنند.

 وی با تاکید بر اینکه مسائل مربوط به شورای نام‌گذاری از ابتدای ارسال درخواست تا زمان نصب تابلو باید به‌صورت جدی توسط مسئولان امور ارتباطات پیگیری شود، ادامه داد: تمام تلاش شهرداری بر این است که نام‌گذاری معابر به‌صورت اصولی و با همراهی شهروندان انجام شود. 

دیدگاه / پاسخ