حالت شب
  • Sunday, 28 April 2024
نمایندگان اقشار مختلف مردم اصفهان با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت می‌کنند

نمایندگان اقشار مختلف مردم اصفهان با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت می‌کنند

 روابط عمومی استانداری اصفهان  به نقل از محمدرضا جان نثاری افزود: در سال های گذشته و به دنبال شیوع کرونا، به جهت حفظ سلامت مراجعان، محدودیت هایی در دیدارهای عمومی با رهبر معظم انقلاب درنظر گرفته شد اما اکنون بسیار خرسندیم که با گذر از روزهای شیوع گسترده این بیماری، دیدارها با رهبر معظم انقلاب به صورت حضوری و البته با جمعیت بسیار محدود در حال برگزاری است.
وی با اشاره به ۲۵ آبان (روز اصفهان)، اظهار داشت: به دنبال درخواست های مکرر اقشار مختلف مردم انقلابی استان بویژه علما، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، نویدهایی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب در روزهای آینده داده شده است که امیدواریم طبق وعده‌ها، تعداد محدودی از نمایندگان قشرهای مختلف مردم استان اصفهان بتوانند با رهبر معظم انقلاب دیدار داشته باشند.
جان‌نثاری تصریح کرد: چگونگی این دیدار و جزییات بیشتر در حال پیگیری است و به محض اطلاع به سمع و نظر مردم مشتاق، ولایتمدار و انقلابی استان اصفهان خواهد رسید.

روز ۲۵ آبان به عنوان روز اصفهان نامگذاری شده است.

۲۵ آبان سال ۱۳۶۱ روز تشییع ۳۷۰ شهید دفاع مقدس در عملیات محرم بود که امام خمینی (ره) در این‌باره فرمودند "در کجای دنیا جایی را مثل اصفهان پیدا می کنید که چند روز پیش ۳۷۰ شهیدش را تشییع کردند. همین ملت شهید داده همچنان بر خدمت خود به اسلام ادامه می‌دهند" .

دیدگاه / پاسخ