حالت شب
  • Monday, 29 April 2024
هدفم رساندن صدای جامعه پرستاران به گوش مردم و مسئولان است

کرونا بیماری خطرناکی است که به جان مردم افتاده و هر روز شاهد مرگ و میر بسیاری از عزیزان مردم هستیم.

پرستاری بیمارستان الزهرای اصفهان :

هدفم رساندن صدای جامعه پرستاران به گوش مردم و مسئولان است

پرستار بیمارستان الزهرا(س) هدف از شعرخوانی خود را در جمع بیماران اینگونه تشریح کرد:   رساندن صدای جامعه پرستاران به گوش مردم و مسئولان تنها دلیل شعرخوانیم است.

به گزارش خبرنگار باخبرباش ،علیرضا عبدلی، این روزها با انتشار کلیپ شعرخوانی پرستار بیمارستان الزهرای اصفهان و استقبال مردم از آن، بر آن شدیم که با زهره احمدی به گفتگو بنشینیم.

زهره احمدی در خصوص بازتاب اشعارش در فضای مجازی گفت: انتشار اشعارم در فضای مجازی و استقبال آن از سوی گروه های مختلف مردمی از جمله هنرمندان و غیره  و حتی مسئولان برایم بسیار دلنشین بود.

وی از حمایت های مردم ابراز خرسندی کرد و افزود: از اینکه توانستم گوشه ای از زحمات کادر درمان را به سمع و نظر مردم و مسئولان برسانم و با درک متقابلی از سوی آنها مواجه شدم، خوشحالم.

پرستار بیمارستان الزهرا(س) اصفهان با اشاره به اینکه وضعیت فعلی بیماری کرونا رضایت بخش نیست ، ادامه داد: کرونا بیماری خطرناکی است که به جان مردم افتاده و هر روز شاهد مرگ و میر بسیاری از عزیزان مردم هستیم.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط بحرانی نباید امیدمان را از دست بدهیم، اضافه کرد: مردم نباید از وضعیت موجود دلخسته شوند و همواره باید در بحرانی ترین اوضاع صبر و امیدو شادی را فراموش نکنیم .

 احمدی اشاره کرد: روزهای شلوغ و سختی را در بیمارستان سپری می کنیم و همواره بدنبال یک بهانه کوچک برای شادی و سرگرمی هستیم که بتوانیم حال خودمان وبیماران را عوض کنیم و چه چیز بهتر از شعرخوانی در شبهای  ناامید بیمارستانها.

وی به بی وفایی روزگار اشاره کرد و ادامه داد: کرونا یکی از علائم بی وفایی جامعه امروز است که بی رحمانه جان عزیزان مردم را یکی پس از دیگری میگیرد.

پرستار بیمارستان الزهرای اصفهان گفت: زندگی پستی و بلندیهای زیادی دارد اما ما نباید روحیه خود را ببازیم .

وی صریح کرد: مردم ایران همواره مردمی امیدواری هستند که همیشه بدنبال انتخاب های شایسته می گردند که به زودی کرونا رخ می بندد و آن روز قطعا همه جشن خواهیم گرفت.

پرستار بیمارستان الزهرا(س) از مردم خواست که به منظور کنترل بیماری کرونا و کاهش میزان مرگ ومیر ، با رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط های اجتماعی حضور یابند و حتی الامکان از ورود در جامعه پیشگیری کنند.

دیدگاه / پاسخ