حالت شب
  • Monday, 29 April 2024
هوای اصفهان رو به گرمی میرود/ شنبه بارانی برای اصفهان پیش بینی میشود

هوای اصفهان رو به گرمی میرود/ شنبه بارانی برای اصفهان پیش بینی میشود

رئیس اداره پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: هوای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق ۱ تا ۲ درجه افزایش خواهد داشت.

فاطمه زهرا سیدان در گفت و گو با خبرنگار باخبرباش اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتا پایدار طی امروز بر روی استان است.

وی بیان داشت: بر این اساس آسمان در اکثر مناطق قسمتی وگاهی افزایش ابر پیش بینی می شود.

رئیس اداره پیش بینی هوای استان اصفهان تصریح کرد: بر این اساس در کلان شهر اصفهان و مناطق صنعتی استان شرایط برای انباشت آلاینده های صنعتی و هوایی ناسالم برای عموم مهیا است.

وی اعلام کرد:  از روز جمعه با نفوذ موجی ناپایدار بر روی استان از مناطق غربی استان بارش باران و برف و وزش باد شدید آغاز می شود و با وزش باد در سطح زمین در کلان شهر اصفهان نیز تا بعدازظهر هوا به تدریج به سمت هوایی سالم پیش می رود.

سیدان افزود: این ناپایداری ها تا بعدازظهر روز شنبه در اکثر مناطق استان همراه با وزش باد نسبتا شدید تا شدید و احتمال بارش پراکنده و در مناطق غرب، جنوب و شمال غرب بارش باران و برف همراه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امروز گاهی افزایش ابر و غبارمحلی و هوا آلوده را داریم، اضافه کرد: فردا هوای اصفهان قسمتی ابری در ابتدای روز هوا آلوده از بعداز ظهر افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید تا شدید و به تدریج هوا سالم در شب احتمال بارش پراکنده است.

وی بیان داشت: روز شنبه هوای اصفهان نیمه ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و با احتمال بارش پراکنده همراه است.

دیدگاه / پاسخ