حالت شب
  • Sunday, 05 May 2024
واکسن کرونای روسی به اصفهان رسید

واکسن کرونای روسی به اصفهان رسید

مدیر مرکز بهداشت شماره ۲ اصفهان گفت: واکسن کرونای روسی به اصفهان رسید و در اختیار  مرکز بهداشت استان قرار  دارد اما هنوز توزیع نشده است.
به گزارش خبرنگار باخبرباش، منصوره ابوفاضلی در حاشیه مراسم‌افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت پیله وران در  پاسخ به این سوال که واکسن کرونا به اصفهان رسیده است، اظهار داشت: هنوز ابلاغی از سوی وزیر بهداشت برای توزیع واکسن کرونا دریافت نشده است ، اما محموله واکسن کرونایی روسی در اختیار مرکز بهداشت قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه بیش از ۵ روستا تحت پوشش خدمات مرکز جامع خدمات سلامت پیله وران بهره می برند، اعلام کرد: این مرکز امکان ارائه خدمت به ۹ هزار جمعیت را دارد.
مدیر مرکز بهداشت منطقه ۲ اصفهان به جمعیت ۳۱ هزار نفری این منطقه  اشاره کرد و گفت: در این مرکز دو پزشک و ۹ بهورز مستقر است و ۳۷۰ متر مربع زیر بنا دارد و با  ۹۶۰ میلیون تومان اعتبار امروز به بهره برداری رسید.
در ادامه افتتاح طرح های شهرستان اصفهان با حضور فرماندار و معاون سیاسی استاندار ، دو گلخانه تولید و صادرات فلفل دلمه ای و گوجه و خانه دهیار ایچی به همراه ۳۵ پروژه شاخص دهیاری های بخش مرکزی اصفهان به بهره برداری رسید.

 

دیدگاه / پاسخ