حالت شب
  • Sunday, 28 April 2024
واکسیناسیون کارکنان ذوب آهن تا 20 شهریورماه ادامه دارد

واکسیناسیون کارکنان ذوب آهن تا 20 شهریورماه ادامه دارد

معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی شرکت  گفت: برنامه واکسیناسیون کارکنان ذوب آهن از ششم شهریورماه آغاز شد و تا 20 این ماه ادامه دارد.

علیرضا آجدانی در گفتگو با خبرنگار باخبرباش اظهار داشت: با توجه به ضرورت و اهمیت واکسیناسیون عمومی کارکنان مراکز بزرگ تولیدی و صنعتی در کنترل و مهار بیماری کرونا، ذوب آهن اصفهان نیز همراه با اقدامات متنوع بهداشتی قبلی خود در برنامه ای جدید و با هماهنگی مراکز بهداشتی در استان و تهران اقدام به تهیه واکسن نمود و از روز شنبه ۶ شهریور ماه جاری واکسیناسیون عمومی کارکنان خود در مقابل بیماری کرونا را شروع نمود .  

وی با بیان اینکه این برنامه تا روز ۲۰ شهریور ماه جاری ادامه خواهد داشت ، اظهار داشت: با توجه به فرصت زمانی اعلام شده تمامی کارکنان و همکاران شرکت های اقماری و رانندگان باید در این فرصت مراجعه نموده و از تسهیلات فراهم شده و سهمیه واکسن موجود استفاده نمایند، چرا که در صورت عدم مراجعه، محدودیت های کشوری و برنامه ریزی برای مرحله دوم تزریق واکسن در شرکت ، مشکلاتی را در پی خواهد داشت.

معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی گفت : از آن جا که دریافت خدمات لازم در آینده در شرکت و مهم تر در سطح کشور منوط به داشتن کارت واکسن است ، همکاران لازم است که در این زمینه اقدام کنند.

علیرضا آجدانی رییس بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن در سخنانی با اشاره به روند ایجاد و گسترش بیماری منحوس کرونا در جهان و اقدامات تحقیقی کشورهای مختلف در زمینه ساخت واکسن کووید ۱۹گفت: در حال حاضر نباید به حرف های مختلف منتشر شده در فضای مجازی توجه کرد و خود را اسیر و نگران آن ها کنیم. مبارزه با کرونا همانند دیگر بیماری ها بر اساس علم و تجربه است و با توجه به تهیه واکسن از خارج و ساخت داخل باید با مراجعه به مراکز بهداشتی از انواع واکسن های ارایه شده استقبال کنیم .

وی  ضمن اشاره به نحوه  تهیه و ساخت واکسن ها و چگونگی عمل آن در بدن افراد بیمار و افراد در معرض خطر گفت: واکسن برکت ایرانی ویژگی های مثبتی دارد و با سویه های ایرانی تهیه شده و عوارض خطرناکی ندارد. افرادی هم که از واکسن های برکت و سینوفارم در مرحله اول استفاده کرده اند در مراحل بعدی می توانند از انواع دیگر واکسن‌های موجود هم استفاده کنند.

علیرضا آجدانی در ادامه تاکید نمود: تمامی مردم جامعه ، به ویژه همکاران ذوب آهنی و خانواده های شان همراه با رعایت نکات بهداشتی و تزریق واکسن های ارایه شده در مراکز بهداشتی از زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی نباید غافل شوند.  

مجید مکاری مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ذوب آهن اصفهان در پایان این جلسه با اشاره به آمار بیماری کرونا در سطح شرکت و اثرات آن بر زندگی فردی و تولید گفت: با موافقت ، همکاری و نظارت شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنجان مرکز تجمیع واکسیناسیون کرونا در محل رستوران توحید شرکت با ۶ ایستگاه تزریق فراهم شده است. لذا  واکسیناسیون تمامی کارکنان ذوب آهن با هماهنگی روابط صنعتی قسمت ها و با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون ایجاد وقفه در امر تولید تا ۲۰ شهریورماه  انجام خواهد شد.

دیدگاه / پاسخ