حالت شب
  • Wednesday, 24 April 2024
ورود شهریار به باشگاه ۶ تایی‌ها پیش به سوی تمام کردن ماموریت نیمه‌تمام

ورود شهریار به باشگاه ۶ تایی‌ها پیش به سوی تمام کردن ماموریت نیمه‌تمام

به گزارش باخبرباش به نقل از ایرنا تیم فوتبال سپاهان در هفته‌ هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه‌ چهار بر یک از سد گل‌گهر گذشت و نشان داد در بهترین شرایط خود قرار دارد.

شهریار مغانلو مرد اول این بازی بود. مهاجم آماده‌ طلایی‌پوشان ۲ گل زد و یک پاس گل داد تا همه‌کار برای پیروزی تیمش کرده باشد. مهاجم پیشین پرسپولیس با این ۲ گل، خودش را در لیگ بیست و دوم ۶ تایی کرد و در کنار یورگن لوکادیا، رضا اسدی و محمد عباس‌زاده در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.

مغانلو در جام حذفی نیز موفق شد سه گل به سایپا بزند تا به نوعی بهترین گلزن این فصل فوتبال ایران باشد. با توجه به اینکه لوکادیا دیگر در فوتبال ایران حضور ندارد و محمد عباس‌زاده نیز مصدوم است، مغانلو می‌تواند شانس اول آقای گلی باشد. حتی در صورت تساوی گلزنان، بازهم شماره ۱۰ سپاهان، آقای گل این دوره از مسابقات است چرا که سه پاس گل داده و به تنهایی روی ۹ گل اثر مستقیم داشته است.

شهریار پیش از این در لیگ آزادگان عنوان آقای گلی را به دست آورده بود اما در لیگ برتر موفق به ثبت این اتفاق مهم نشده بود و حالا بهترین فرصت برای عملی کردن این ماموریت نیمه‌تمام است.

 

دیدگاه / پاسخ