حالت شب
  • Sunday, 28 April 2024
اعطای بورسیه رایگان برای تحصیل اتباع افغانستانی در ایران

در دانشگاه علمی کاربردی سیتی سنتر زمینه برای انجام مشاوره های کسب وکار، کارآفرینی و تبدیل ایده به اقتصادهای که منجر به درامدزایی شود،فراهم ساختیم.

در راستای دلجویی از اتباع افغانستانی صورت گرفت

اعطای بورسیه رایگان برای تحصیل اتباع افغانستانی در ایران

مدیر دانشگاه علمی کاربردی سیتی سنتر از پذیرش دانشجو افغانستانی در این دانشگاه خبر داد و گفت: به منظور حمایت و دلجویی از اتباع افغانستانی طرح پذیرش دانشجو و بورسیه رایگان به آنها را فراهم  کردیم.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، محمد مهدی عبدلی، فروزان خردپژوه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: دانشگاه علمی کاربردی سیتی سنتر یکی از سه دانشگاهی است که برای پذیرش دانشجوی اتباع افغانستانی اعلام آمادگی کرده است.

وی با بیان اینکه در سالهای اخیر پذیرش دانشجوی در رشته های فرهنگ و هنر را سرلوحه کار قرار دادیم، ادامه داد: در گذشته بیشتر رشته های فنی تدریس میشد از جمله در حوزه مکانیک و برق اما امروزه به سمت رشته‌های فرهنگ و هنر ، گردشگری، هتل داری، گرافیک، کسب و کار، موسیقی، بازیگری، کارگردانی، عکاسی، خبرنگاری و روابط عمومی جذب دانشجو داریم.

مدیر دانشگاه علمی کاربردی سیتی سنتر ادامه داد: در این دانشگاه زمینه برای انجام مشاوره های کسب وکار، کارآفرینی و تبدیل ایده به اقتصادهای که منجر به درامدزایی شود،فراهم ساختیم.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علمی کاربردی پرستیژلند بدنبال دریافت مجوز مرکز نوآوری است، تصریح کرد: سیتی سنتر اصفهان به جهت اینکه از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است و اساتیدی که در اختیار دارد در راستای گردشگری و هتل داری  نقش موثری میتواند ایفا کند.

خردپژوه تصریح کرد: مرکز علمی-کاربردی اصفهان سیتی سنتر از به روزترین مراکز کشور است که از سال 1392 فعالیت خود را در مجموعه ی قلب شهر آغاز نموده است.

وی ادامه داد: این دانشگاه به منظور تربیت نیروی کار مناسب با نیازهای جامعه و افزایش سطح کیفی مراکز آموزشی، متقاضی فعالیت مرکز آموزش علمی - کاربردی اصفهان سیتی سنتر است.

دیدگاه / پاسخ