حالت شب
  • Thursday, 25 April 2024
پذیرش ۱۸۳۰ خودرو در باغ فدک

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه شب گذشته۱۸۳۰ خودرو در باغ فدک پذیرش شد گفت همچون سال‌های گذشته هیچ مسافری در نصف‌جهان بدون محل اسکان نماند و تمام این میهمانان توانستند در محل‌های پیش‌بینی شده اسکان یابند

میزبانی شایسته از مسافران نوروزی نصف‌جهان

پذیرش ۱۸۳۰ خودرو در باغ فدک

 به گزارش باخبرباش به نقل از ایمنا جواد شفیعی اظهار کرد: در نهمین روز از فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، اسکان بیش از ۱۰۰ هزار مسافر نوروزی، به‌شایستگی انجام شد.

وی با بیان اینکه شب گذشته تمام ظرفیت هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای اصفهان مورد استفاده مسافران نوروزی قرار گرفت، افزود: نزدیک به ۳۶ هزار مسافر نیز در مدارس آموزش و پرورش اسکان یافتند.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه ۱۸۳۰ خودرو در باغ فدک پذیرش شد و مسافران به‌صورت چادر خواب شب گذشته را سپری کردند، خاطرنشان کرد: در مجموع از ابتدای فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان یعنی بیست‌وپنجم اسفند ۱۴۰۱، بیش از ۶۰۰ هزار نفر در شهر اصفهان اسکان داده شدند.

وی ادامه داد: همچون سال‌های گذشته هیچ مسافری در اصفهان بدون محل اسکان نماند و تمام این میهمانان نوروزی توانستند در محل‌های پیش‌بینی شده اسکان یابند.

شفیعی تاکید کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان نیز به‌صورت ۲۴ ساعته در دسترس مسافران نوروزی است و آنها می‌توانند در تماس با این سامانه، از آخرین ظرفیت مراکز اسکان اطلاعاتی را دریافت کنند.

دیدگاه / پاسخ