حالت شب
  • Friday, 19 April 2024
پرواز سیمرغ جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بر پرده سینماهای اصفهان

پرواز سیمرغ جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بر پرده سینماهای اصفهان

 به گزارش باخبرباش به نقل از ایرنا پردیس سینما ساحل، سینما فلسطین، پردیس سینمایی سپاهان در حالی امروز به اکران فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر می‌پردازند که صبح امروز، مراسم افتتاحیه این جشنواره و تجدید میثاق هنرمندان با شهدا در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

همزمان با اکران فیلم‌های بزرگترین رویداد سینمایی ایران در ۳۱ استان کشور، بلیت فروشی برای سینماهای ساحل، سپاهان و فلسطین اصفهان نیز از روز گذشته آغاز شده است و مخاطبان می‌توانند بصورت برخط(آنلاین) از طریق سامانه‌های" آی تیکت"، "ایران تیکت" و "گیشه هفت" بلیت تهیه کنند.

پرونده باز است، آه سرد، چرا گریه نمی‌کنی، در آغوش درخت، سرهنگ ثریا، عطرآلود، وابل، روایت ناتمام سیما، بعد از رفتن، هوک، جنگل پرتقال، هفت بهار نارنج، یادگار جنوب، کاپیتان، گُل‌های باوارده، اتاقک گلی، آنها مرا دوست داشتند، کُت چرمی، شماره ۱۰، غریب و هایپاور فیلم هایی هستند که در چهل یکمین جشنواره فیلم فجر بر روی پرده سینماهای چهارباغ اصفهان می‌روند.

ساعت اکران این فیلم ها از روز ۱۷ تا ۲۴ بهمن مقارن با ۱۸:۳۰ و ۲۱ عصر است و امکان خرید بلیت جشنواره فیلم فجر برای هر شماره تلفن در سامانه فروش، چهار قطعه برای هر فیلم است.

سینما فلسطین در روز ۱۷ بهمن میزبان اکران فیلم‌های "آنها مرا دوست داشتند" و "روایت ناتمام"، در روز ۱۸ بهمن فیلم‌های "کُت چرمی" و " شماره ۱۰" ، در روز ۱۹ بهمن فیلم‌های "هوک" و "عطرآلود"، در روز ۲۰ بهمن فیلم‌های "یادگار جنوب" و "سرهنگ ثریا"، در روز ۲۱ بهمن، فیلم های "هفت بهار نارنج "و "در آغوش درخت"، در روز ۲۲ بهمن فیلم‌های "جنگل پرتقال" و "چرا گریه نمی‌کنی"، در روز ۲۳ بهمن فیلم‌های "کاپیتان" و "آه سرد" و در روز ۲۴ بهمن فیلم‌های "بعد از رفتن" و" غریب" است.

همچنین فیلم‌های "بعد از رفتن" و "پرونده باز است"در روز ۱۷ بهمن، "هوک" و"آه سرد" در روز ۱۸ بهمن،"جنگل پرتقال" و "چرا گریه نمی‌کنی" در ۱۹ بهمن ، "هفت بهار نارنج" و "در آغوش درخت "در ۲۰ بهمن ، "یادگار جنوب"و"سرهنگ ثریا" در ۲۱ بهمن، "هایپاور" و "وابل "در ۲۳ بهمن ، "آنها مرا دوست داشتند " و "روایت ناتمام "در ۲۴ بهمن بر روی پرده سینمای پردیس سپاهان می‌رود.

سینما پردیس ساحل نیز فیلم‌های" پرونده باز است" و "بعد از رفتن" را در روز ۱۷ بهمن ، "آه سرد "و "هوک" را در روز ۱۸ بهمن، "چرا گریه نمی کنی" و "جنگل پرتقال "را در روز ۱۹ بهمن، "در آغوش درخت" و "هفت بهار نارنج" را در ۲۰ بهمن، "سرهنگ ثریا" و "یادگار جنوب" را در ۲۱ بهمن، "عطرآلود" و "کاپیتان" را در روز ۲۲ بهمن ،"وابل "و "گُل‌های وابارده "را در روز ۲۳ بهمن و "روایت ناتمام سیما " و همچنین "اتاقک گِلی " را در روز ۲۴ بهمن در فهرست اکران خود دارد.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر،۱۲ تا ۲۳ بهمن امسال همزمان با تهران در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.

دیدگاه / پاسخ