حالت شب
  • Thursday, 18 April 2024
پیروزی تکراری رئال با درخشش کریم بنزما

پیروزی تکراری رئال با درخشش کریم بنزما

به گزارش باخبرباش به نقل از ایرنا  رئال مادرید و لیورپول از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند.

دو تیم مدعی فوتبال اروپا در حالی در سانتیاگو برنابئو با یکدیگر روبه‌رو شدند که در بازی رفت که در آنفیلد برگزار شد، رئال با نتیجه ۵ بر ۲ توانسته بود به پیروزی برسد تا لیورپولی‌ها در بازی برگشت به یک پیروزی حداقل ۴ بر صفر برای صعود نیاز داشته باشند، یک ماموریت سخت که کمتر کسی حاضر بود روی آن شرط ببندد!

رئال و لیورپول بازی را رو به جلو و هجومی آغاز کردند تا توپ در اکثر دقایق نیمه اول در محوطه جریمه دو تیم در گردش باشد و تیبو کورتوآ و آلیسون بکر روز سختی را در پیش داشته باشند.

پیروزی تکراری رئال با درخشش کریم؛ خبری از کامبک لیورپول نبود

در اولین موقعیت جدی بازی ضربه سر داروین نونیز را کورتوآ مهار کرد تا لیورپول از رسیدن به یک گل زودهنگام محروم شود. رئال در دقیقه ۱۴ در آستانه رسیدن به گل بود اما ضربه وینیسیوس جونیور از داخل شش‌قدم را بکر با شانه‌اش و به طرز عجیبی دفع کرد تا دروازه‌ها همچنان بسته بماند.

در ادامه شوت سنگین کاماوینگا از پشت محوطه جریمه که به تیر دروازه لیورپول برخورد کرد و در ادامه شوت لوکا مودریچ که با اختلاف کمی از بالای دروازه بکر به بیرون رفت، دو فرصت مهمی بود که با خوش شانسی لیورپولی‌ها راهی به دروازه شاگردان یورگن کلوپ پیدا نکرد.

پیروزی تکراری رئال با درخشش کریم؛ خبری از کامبک لیورپول نبود

لیورپول هم اما زهردار نشان داد و در دقیقه ۳۳ ضربه نوینز را باز هم کورتوآ به زییایی مهار کرد تا ستاره نیمه اول دو دروازه‌بان باشند.

نیمه دوم را رئال هجومی‌تر آغاز کرد و ضربه والورده را در مصاف تک به تک، بکر دفع کرد تا حملات مادریدی‌ها همچنان بی ثمر باشد. لیورپول در این نیمه خلاف نیمه اول کم خطرتر نشان داد و این شاگردان کارلو آنچلوتی بودند که زهردارتر نشان دادند.

سرانجام در دقیقه ۷۹ کریم بنزما روی پاس وینیسیوس توانست دروازه بکر را باز کند و رئال یک بر صفر پیش بیفتد.

پیروزی تکراری رئال با درخشش کریم؛ خبری از کامبک لیورپول نبود

این نتیجه تا آخر بازی باقی ماند تا رئال در بازی برگشت لیورپول را با یک گل شکست دهد و با برتری ۶ بر ۲ در مجموع دو بازی رفت و برگشت به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند و لیورپول باز هم پشت سد رئال متوقف شود.

دیدگاه / پاسخ