حالت شب
  • Thursday, 28 March 2024
چطور عید نوروز را تبریک بگوییم

اگر شما قصد دارید با تولید ویدیو کار و کسب خود را معرفی نمایید روش های گوناگونی وجود دارد که هر کدام در زمینه خاصی دارد. در این بخش از مقاله مهم ترین و تاثیرگذارترین این روش های تولید محتوای ویدیوی را ارائه داده ایم.

محتواهای ویدیویی چطور به برندها کمک می کنند

چطور عید نوروز را تبریک بگوییم

سال 1400 با همه فراز و نشیب هایش به روزهای پایانی رسیده است و قرن جدید در راه است ، قرن اخیر یکی از خاص ترین دوران ایران است ،مردم ایران نیمی از راه آن را با حکومت پهلوی و نیمی دیگر از آن را با جمهوری اسلامی به صندوقچه تاریخ روانه کردند و نسل های مختلف زندگی متفاوتی در این مرز و بوم تجربه کرده اند ، هر چند پایان این قرن با مهمان ناخوانده ای دستخوش اتفاقات عجیبی در زندگی مردم شد اما زندگی همچنان ادامه دارد.

کسب و کارهای بیشماری رشد کردند و بعضی ها متضرر و کلا از یاد رفتند ، فضای دیجیتال به شدت هوادار پیدا کرد و بازارهای سنتی مجبور به تغییر رویه و ورود به دنیای دیجیتال شدند ، اما در میان این هیاهوهای بازار کسانی موفق تر بودند که یک گام جلوتر از سایرین حرکت کردند و در انواع ارتباط ها با مخاطبان هدف پیشگام بودند. 

یکی از راه های ماندگاری در ذهن مخاطبان استفاده از محتواهای ویدیویی خلاقانه و مناسبتی است که طرفداران بیشماری یافته است و هم برای کسب و کارها و مجموعه های مختلف و هم برای مخاطبان اثر گذار و جذاب بوده است .

مناسبت های بیشمار فرصتهایی برای تبلیغات و معرفی خدمات و احترام به مشتریان شده است تا بتوانیم در کنار نمایش اعتبار و جایگاه برند ، بر ذهن مخاطب تاثیری ماندگار ایجاد کنیم . یکی از خاص ترین روزهای سال ،عید نوروز است که می توان با یک تیزر مناسبتی و محتوای ویدیویی ، تبریک خاص و متفاوتی را به مخاطبان ارسال کرد. 

هلدینگ نگاه آریایی یکی از شرکت هایی است که در این بخش فعالیت نموده و با همراهی تیم تخصصی تولید محتوا و به روز خود توانسته در مناسبت های مختلف تیزرهای خاص و ویژه ای را برای صاحبان کسب و کارها و ادارات و ارگانهای دولتی و خصوصی تولید و ارائه نماید .

 

در ادامه نمونه هایی از این گروه تیزرهای مناسبتی را می توانید مشاهده کنید و برای اطلاعات بیشتر و یا سفارش تیزر مناسبتی تبریک نوروز یا سایر تیزرهای مناسبتی و تبلیغاتی با شماره 03136622123 یا 09133147435 تماس بگیرید.

 
 

دیدگاه / پاسخ