حالت شب
  • Wednesday, 24 April 2024
چه کسی زیرآب محسن رضایی را زد

چه کسی زیرآب محسن رضایی را زد

به گزارش باخبرباش به نقل از برترین ها :  اختلافات در دولت رئیسی سرباز کرده است. محسن رضایی و صولت مرتضوی از کمیسیون اقتصادی دولت کنار گذاشته شدند تا مغز تصمیم گیری اقتصادی دولت یکدست شود!

 

دولت حذف محسن رضایی که معاون اقتصادی رئیس جمهور است از کمیسیون اقتصادی را عادی و معمول می‌داند. اما خبرها حاکی از این است که این حذف به خاطر اختلافاتی است که ریشه در ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی دارد.

در همینئ رابطه هادی حیدری، کارتونیست معروف طرحی را با عنوان «موقعیت محسن!» در صفحه نخست روزنامه سازندگی منتشر کرده است.

چه کسی زیرآب محسن رضایی را زد؟

محمدپوریا بهشتی، فعال رسانه ای در این خصوص نوشت:

* «آقامسعود» کیست؟تا اینجا شاید تنها «آقامسعود»، مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه باشد. اما ممکن است منظور آنها از «آقا مسعود» فردی بزرگتر و مهمتر از مسعود میرکاظمی باشد که اینگونه نام خانوادگی او را حذف کردند و با پیشوند «آقا» او را خطاب می کنند.

* اما هر چه هست، آقا مسعود ظاهرا نقش ویژه ای در چینش ترکیب اقتصادی دولت دارد و چه بهتر که اصولگرایان فاش کنند این آقا مسعود کیست که «آقا محسن» را به راحتی کنار می گذارد؟ با این همه به نظر میرسد محسن رضایی به پایان خط رسیده و قصد ندارند با دولت رئیسی کار را ادامه دهد. با خروج او از دولت رئیسی می توان او را ناکام همیشگی سیاست و اقتصاد ایران نام برد که اعتبار نظامی خود را نیز در این سالها حراج کرد.

دیدگاه / پاسخ