حالت شب
  • Sunday, 28 April 2024
راه اندازی بیمارستان صحرایی یکصد تختخوابی توسط ارتش اصفهان

بیمارستان‌های سیار ویژگی‌های خاص دارد که برای موارد ویژه و حاد راه اندازی می‌شوند به همین دلیل با شیوع موج چهارم کرونا در کشور و اصفهان این بیمارستان برپا شده است.

استاندار اصفهان اعلام کرد:

راه اندازی بیمارستان صحرایی یکصد تختخوابی توسط ارتش اصفهان

 

استاندار اصفهان گفت: ارتش جمهوری اسلامی در میدان نبرد، سیل و زلزله همیشه همراه بوده و با ساخت بیمارستان صحرایی یکصد تختخوابی کرونایی مجهز به یاری دولت و ملت شتافته است.

به گزارش باخبرباش، عباس رضایی در حاشیه آیین افتتاح بیمارستان صحرایی یکصد تختخوابی ارتش منطقه اصفهان افزود: ارتش با ساخت بیمارستان صحرایی کرونایی به یاری ملت شتافت که این موضوع از خودگذشتگی ارتش را می‌رساند که به رغم محدودیت‌های موجود در راستای اعتبار و بودجه این بیمارستان را راه اندازی کردند.

وی اضافه کرد: بیمارستان‌های سیار ویژگی‌های خاص دارد که برای موارد ویژه و حاد راه اندازی می‌شوند به همین دلیل با شیوع موج چهارم کرونا در کشور و اصفهان این بیمارستان برپا شده است.

رضایی اظهار داشت: همه جای دنیا بیمارستان سیار و صحرایی به دلیل کنترل ماموریت‌های خاص برپا می‌شود اما هنر ارتش بر این بود که ظرف مدت بسیار کوتاه این بیمارستان صحرایی را به بیمارستان مدنظر بیماران کرونایی تبدیل کرده و قابل تقدیر و ستایش است.

وی اظهار کرد: به لحاظ پزشکی این بیمارستان پروتکل‌های لازم را رعایت کرده و برای بیماران خاص کرونایی بسیار مناسب است.

دیدگاه / پاسخ