حالت شب
  • Friday, 03 May 2024
کشف 30 دستگاه دوچرخه از مخفیگاه زوج سارق در اصفهان

کشف 30 دستگاه دوچرخه از مخفیگاه زوج سارق در اصفهان

 باخبرباش/ حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در اصفهان اظهار کرد: مأموران کلانتری ۲۰ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان  در پی شکایات متعدد مردم در خصوص مفقودی و سرقت دوچرخه‌هایشان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی از دست داشتن یک زن و شوهر در سرقت دوچرخه‌های شهروندان مطلع و با رصد هوشمندانه خود مخفیگاه آنان را شناسایی کردند.

بساطی گفت: با شناسایی مخفیگاه متهمان، مأموران هماهنگی لازم با مرجع قضایی را به عمل آورده و در یک عملیات کاملاً دقیق و حساب شده این زوج سارق را دستگیر و در بازرسی از محل تعداد ۳۰ دوچرخه مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه  سارقان تاکنون به ۴۰ فقره سرقت دوچرخه اعتراف کردند، بیان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و این زوج برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدندو شناسایی مالخر دوچرخه‌های مسروقه نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی از تحویل تعدادی از دوچرخه‌های مسروقه به مال باختگان خبر داد و گفت: کسانی که  دوچرخه‌های آن‌ها در حوزه ملک شهر اصفهان سرقت شده، می‌توانند توانند برای شناسایی و دریافت وسیله نقلیه خود به کلانتری ۲۰ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان مراجعه کنند.

دیدگاه / پاسخ