حالت شب
  • Thursday, 25 April 2024
کلاهبرداری هزار میلیاردی از سهامداران یک شرکت بازرگانی در اصفهان

کلاهبرداری هزار میلیاردی از سهامداران یک شرکت بازرگانی در اصفهان

 به گزارش باخبرباش به نقل از موج سردار محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: در پی ابلاغ دستور قضائی مبنی بر شناسایی و دستگیری ۲ نفر به اتهام کلاهبرداری هزار میلیاردی از سهامداران یکی از شرکت های بازرگانی پیگیری پرونده به صورت ویژه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان دنبال شد.

وی افزود: ماموران این پلیس پس از چندین شبانه روز کار ویژه اطلاعاتی و رصد هوشمندانه خود سرانجام مخفیگاه متهمان را در یکی از نقاط شهر اصفهان شناسایی و طی یک عملیات منسجم و هماهنگ، این افراد را دستگیر و تحویل مرجع قضائی دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: شرکت مذکور یک هُلدینگ بزرگ با ۲ هزار سهامدار است که با کلاهبرداری و متواری شدن این ۲ نفر دچار زیان و خسارت زیادی شده و چندین سال بود که سرگردان و بلاتکلیف بودند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: دستگیری متهمان اصلی این کلاهبرداری بزرگ توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان موجی از خوشحالی و امید را در بین سهامداران ایجاد کرده و مراتب قدردانی خود از این اقدام پلیس را اعلام کردند.

سردار هاشمی فر با بیان اینکه ان شاء الله با پیگیری های قضائی سهامداران زیان دیده به حق و حقوق خود خواهند رسید به کلاهبرداران، مجرمان و مفسدان اقتصادی هشدار داد و گفت: این افراد باید بدانند که هیچ راه فراری از دست قانون ندارند و دیر یا زود پلیس به سراغ آنان آمده و حق مردم مظلوم و بی پناه را از آنان می گیرد.

دیدگاه / پاسخ