حالت شب
  • Thursday, 02 May 2024
کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل زیرگذر آبنیل در حال تکمیل است

کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل زیرگذر آبنیل در حال تکمیل است

اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: عملیات اجرایی پروژه تکمیل کمربندی جنوب غرب و پل زیرگذر آبنیل به طول ۵ کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصد در دست اجرا است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد شاهسوندی اظهار داشت: کمربندی جنوب غرب اصفهان در ایجاد ارتباط بین استان‌ها و شهرهای جنوبی و غربی کشور بسیار با اهمیت بوده و این کمربندی از جمله پروژه‌های اولویت‌دار اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان محسوب می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر پروژه تکمیل کمربندی جنوب غرب و پل زیرگذر آبنیل به طول ۵ کیلومتر در دست اجرا است که از ابتدای شروع این پروژه تا کنون مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصدی این پروژه، اضافه کرد: با توجه به برآوردهای به‌عمل‌آمده جهت اتمام پروژه «تکمیل کمربندی جنوب غرب و پل زیرگذر آبنیل» به ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی در خصوص مشخصات فنی و احجام به کار رفته در این پروژه، گفت: تا کنون ۴۰۰ تن میلگرد، ۵۰ هزار مترمکعب خاک‌برداری، ۲۷۰ هزار مترمکعب خاکریزی و پنج هزار مترمکعب بتن ریزی اجرا شده است.

به گزارش مهر، استان اصفهان ارتباط دهنده کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور است که با ۹ استان کشور همجوار بوده و از این رو موضوع ترافیک، حوادث ناشی از آن و عبور و مرور خودروها از محورهای مواصلاتی بسیار حائز اهمیت است.

دیدگاه / پاسخ