حالت شب
  • Friday, 03 May 2024
۱۴۴ هزار تُن آسفالت‌ریزی تا پایان امسال در معابر اصفهان انجام می‌شود

۱۴۴ هزار تُن آسفالت‌ریزی تا پایان امسال در معابر اصفهان انجام می‌شود

 باخبرباش /امیرعباس رحمتی اظهارداشت: در ۶ ماه نخست امسال ۷۲ هزار تُن آسفالت‌ریزی در معابر و خیابان‌های اصفهان با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد تومان انجام شد و پیش بینی ما برای نیمه دوم سال نیز همین میزان است.

وی تصریح کرد: اجرای هدفمند آسفالت با کیفیت، تراش آسفالت و آسفالت جایگزین به شکلی که سبب افزایش قطر معابر نشود در دستور کار است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به اهمیت به‌کارگیری محصولات با کیفیت در پروژه‌های شهری خاطرنشان کرد: آسفالت در انواع مختلف سرباره‌ای، پُلیمری و ترکیبی و با کیفیت مناسب توسط سازمان عمران شهرداری اصفهان در مجتمع تولیدی صُفه تولید و در معابر این کلانشهر استفاده می‌شود.

رحمتی اضافه کرد: امسال بیشتر پروژه‌های سازمان عمران شهرداری اصفهان در حوزه راه‌سازی، احداث خیابان، پل‌سازی، بهسازی معابر و آسفالت‌ریزی است.

وی گفت: در معابر اصلی به‌صورت شبانه روزی و حتی بیشتر در ساعات بامدادی عملیات آسفالت‌ریزی و لکه گیری معابر انجام می‌شود تا در طول روز اختلالی در عبور و مرور رُخ ندهد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به احداث رینگ چهارم ترافیکی اصفهان اظهارداشت: پیش بینی می‌شود این پروژه اواسط سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.

رحمتی افزود: با بهره برداری از این طرح تردد در شرق اصفهان تسهیل خواهد شد و حوادث رانندگی که از مشکلات اصلی این ناحیه است کاهش پیدا می‌کند. 

کلانشهر اصفهان افزون بر ۲ میلیون نفر جمعیت و ۱۵ منطقه شهرداری دارد.

دیدگاه / پاسخ