حالت شب
  • Friday, 29 March 2024
۲۵۰ پروژه ورزشی در استان اصفهان نیمه‌تمام است

۲۵۰ پروژه ورزشی در استان اصفهان نیمه‌تمام است

به گزارش باخبرباش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان، جواد محمدی افزود: برنامه‌ریزی مطلوب با کمک خیران ورزشیار برای تکمیل این طرح‌ها ضروریست.

وی که در نشست اعضای هیات مدیره مجمع خیران ورزشیار و مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان سخن می‌گفت، ادامه داد: ما بعنوان مُتولی ورزش باید بستری را فراهم کنیم تا فعالیت‌ نیکوکاران ورزشی در جامعه بعنوان فرهنگ تلقی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان تصریح کرد: خیران بر اساس اخلاق انسانی و وظیفه دینی خود نسبت به حل مشکلات همنوعان خود تلاش وافری دارند که در این بین نیکوکاران ورزشیار در راستای توسعه منابع ورزشی گام برمی‌دارند.

نشست اعضای هیات مدیره مجمع خیرین ورزشیار و مجمع خیرین مدرسه‌ساز اصفهان در راستای تعامل و هم‌افزایی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و مجتبی ملااحمدی رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز ساز استان برگزار شد.

استان اصفهان با ۲۸ شهرستان و افزون بر پنج میلیون و ۳۰۰ نفر جمعیت، حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و یکهزار و ۷۰۰ باشگاه دارد.

بر اساس آمار موجود، ۵۰۰ مرکز نیکوکاری، یک هزار و ۷۰۰ تشکل مردم نهاد، پنج هزار هیات مذهبی،۱۳۰ کانون خادمیاری، ۲ هزار و ۷۰۰ مجموعه و گروه جهادی در این استان فعالیت دارند. 

دیدگاه / پاسخ