حالت شب
  • Wednesday, 24 April 2024
۳۰۰ واحد مسکونی در اختیار مددجویان کمیته امداد اصفهان قرار گرفت

۳۰۰ واحد مسکونی در اختیار مددجویان کمیته امداد اصفهان قرار گرفت

 به گزارش باخبرباش به نقل از ایرنا کریم زارع افزود: این واحدها با مشارکت خیران و در قالب تفاهم نامه های منعقد شده با سپاه و بنیاد مستضعفان احداث شد.
وی با بیان اینکه مجموع اعتبار پرداخت شده در بخش مسکن مددجویان ۵۴۶ میلیارد و ۹۱۴ میلیون تومان بوده است، گفت: برای خرید و احداث ۸۶۰ واحد مسکونی ۴۴۵ میلیارد و ۹۲۸ میلیون تومان و برای تعمیر و بازسازی بیش از هزار و ۳۰۰ منزل مددجویی نیز ۱۰۰ میلیارد و ۹۸۶ میلیون با مساعدت نیکوکاران و همکاری گروه های جهادی پرداخت شده است.
زارع ادامه داد: همچنین از ابتدای امسال تا کنون، بیش از ۲ هزار خدمت در حوزه تعمیر، بازسازی، خرید و احداث مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان ارائه شده است.
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان خاطرنشان کرد: در زمان حاضر ۲۱ هزار و ۶۸ خانوار تحت حمایت این نهاد فاقد مسکن هستند که از این آمار ۱۳ هزار و ۸۴ نفر مربوط به زنان سرپرست خانوار است.
زارع افزود: در ۹ ماه نخست امسال، ۴۱۰ فقره تسهیلات ودیعه مسکن با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۳۷۶ میلیون تومان برای کمک به خانواده های فاقد مسکن تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.
وی تامین مسکن مددجویان را یکی از اولویت های مهم کمیته امداد عنوان کرد و اظهار داشت: علاوه بر پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان، ماهیانه مبلغ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان، کمک هزینه اجاره بها نیز به مددجویان فاقد مسکن ارائه می شود.
زارع گفت: امیدواریم با استمرار حمایت های خیران بتوانیم طرح های احداث مسکن را تکمیل کنیم.
بیش از ۱۳۱ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان هستند.

دیدگاه / پاسخ