حالت شب
  • Thursday, 18 April 2024
۷۲ ساعت تا انفجار بمب لیگ برتر ایران

۷۲ ساعت تا انفجار بمب لیگ برتر ایران

 برترین پاسور لیگ برتر در فصل بیست‌ویکم همچنان تصمیم نهایی خود برای فصل آتی را نگرفته و این در حالیست که همه منتظر مشخص شدن وضعیتش در تیم آینده‌اش هستند.
سعید صادقی فصل گذشته در یکقدمی استقلال قرار داشت و حتی پای میز مذاکره با این تیم نیز نشست اما در ادامه مشکلاتی در مسیر این انتقال باعث شد تا بار دیگر با سیرجان بازگردد؛ تصمیمی که اکنون سرنوشت او را با تغییری بزرگی همراه کرده است. او شاید با حضور در استقلال در فصل گذشته می‌توانست قهرمانی لیگ برتر را تجربه کند اما با بازگشت به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی یک فصل غیرقابل مهار را به پایان رساند. دستیابی به عنوان برترین پاسور و سازنده گل در لیگ و در نهایت حضور در جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ. جایی که انتظار آن را می‌کشید.
او با این درخشش جالب توجه اکنون به ستاره نقل و انتقالات در تابستان تبدیل شده است. پرسپولیس در راستای کهکشانی کردن تیم خود برای فصل بیست و دوم، جزو اولین تیم‌هایی بود که به این هافبک گلزن و پاسور پیشنهاد داد. آنها با جذب بیرانوند، پورعلی‌گنجی و دانیال اسماعیلی‌فر و البته دیگر ستاره‌هایی که مدنظرش است، به دنبال این است تا سعید صادقی را هم به تور بیندازد.
از سوی دیگر استقلال نیز به شدت به دنبال نهایی کردن این انتقال است و مذاکراتی با مدیربرنامه‌های این بازیکن داشته و می‌خواهد بعد از کسب عنوان قهرمانی فصل گذشته، با جذب ستاره نقل و انتقالات قدرت خود را به رقبا اثبات کند و البته هنوز به نتیجه مدنظر خود در این مذاکرات نزدیک نشده است.
سپاهان که فصل گذشته را با ناکامی بزرگی پشت سر گذاشته، اکنون در شرایطی که ستاره‌های خود را هم در آستانه جدایی می‌بیند، می‌خواهد رقابتی بزرگ را با استقلال و پرسپولیس دنبال کند. طلایی‌پوشان اصفهانی تاکنون دو بار به این بازیکن پیشنهاد داده‌اند تا مذاکرات را به شکل جدی دنبال کنند. هرچند تا این لحظه به نتیجه خود نزدیک نشده‌اند و به نظر کار سختی در این انتقال پیش روی آنها قرار داشته باشد.
سعید صادقی اما نیم‌نگاهی هم به پیشنهادات خارجی احتمالی‌اش دارد. خصوصا اینکه در آستانه جام‌جهانی قطر و فرصت کمی که باقیمانده، او به دنبال این است تا شانس حضورش در این رقابت‌ها را افزایش دهد. با این حال دعوت از وی در اردوی پیش رو به تیم ملی باعث شده تا بیش از گذشته، نسبت به شرایط خود و دیدگاه دراگان اسکوچیچ امیدوار باشد.
صادقی اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد و گفته می‌شود در بازگشت به تهران (۲۲ خرداد)، تصمیم نهایی خود را در خصوص پیشنهاداتش به نتیجه لازم نزدیک خواهد کرد. مهم‌ترین موضوع برای صادقی این است که در تیمی بازی کند که شرایط بازی کردن برای وی بیشتر فراهم شود و شانس دیده شدن بیشتر و حضور در تیم ملی و جام جهانی برایش نزدیک‌تر باشد. باید دید طی چند روز آتی در نهایت صادقی چه تصمیمی خواهد گرفت و با پیراهن کدام تیم عکس یادگاری‌اش را ثبت می‌کند.

 

 

دیدگاه / پاسخ