حالت شب
  • Friday, 19 April 2024
اجرای ۳۱۵ ویژه‌برنامه با شعار ایران و تنم از نیمه بهمن‌ ۱۴۰۱ در اصفهان

اجرای ۳۱۵ ویژه‌برنامه با شعار ایران و تنم از نیمه بهمن‌ ۱۴۰۱ در اصفهان

 محله‌محوری در سطح شهر از جمله برنامه‌های شهرداری این کلان‌شهر در ایام پیش‌رو شامل دهه‌فجر و ولادت حضرت علی (ع) با شعار «ایران و تنم» است.مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: ایجاد بیش از ۱۰ ایستگاه شادمانه، برگزاری بیش از ۱۵ برنامه شاخص و ۳۰۰ برنامه منطقه‌ای با رویکرد

به گزارش باخبرباش به نقل از ایمنا  سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: شهرداری اصفهان در راستای سیاست‌های مردم‌سپاری خود، برنامه‌های ویژه‌ای را برای ایام پیش‌رو با شعار «ایران و تنم» در سطح شهر اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها که سعی دارد شهر را تحت تأثیر ویژه قرار دهد، با همکاری نهادهای مردمی، گروه‌های فرهنگی و ارگان‌های مدیریتی و دولتی اصفهان با محوریت سازمان‌های فرهنگی و زیباسازی، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان و دیگر سازمان‌های شهرداری برگزار می‌شود، افزود: چندین برنامه ویژه برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به این ویژه‌برنامه‌ها خاطرنشان کرد: ایجاد بیش از ۱۰ ایستگاه شادمانه، برگزاری بیش از ۱۵ برنامه شاخص و ویژه در سطح شهر و ۳۰۰ برنامه منطقه‌ای با رویکرد محله‌محوری در سطح شهر اجرا خواهد شد که امیدواریم روزهای پیش‌رو شامل دهه مبارک فجر و ولادت حضرت علی (ع)، ایام شاد و خوشی برای شهروندان باشد و بتوانیم در این جشن‌های ملی، دینی و مذهبی روزهای خوبی را با اتحاد و همدلی رقم بزنیم.

وی با اشاره به هرس درختان شهر اصفهان ادامه داد: مسئولان سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان امسال پس از برگزاری سلسله نشست‌هایی با حضور محققان و متخصصان حوزه فضای سبز و محیط زیست، تصمیم گرفتند که از روش «هرس پلارد» استفاده کنند.

معرک‌نژاد با بیان اینکه هرس پلارد یکی از روش‌های علمی و تخصصی هرس درختان است، گفت: این نوع هرس که در دستور کار سازمان پارک‌ها قرار گرفته است، باعث می‌شود از صدمات و تلفات ناشی از شکستگی ساقه‌ها و شاخه‌های درختان جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه چندین سال بود که هرس پلارد در شهر اصفهان انجام نشده بود، اضافه کرد: شهروندان در شهر مشاهده می‌کنند که از چند هفته قبل این اقدام آغاز شده است و تا اتمام آن ادامه خواهد داشت‌.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان افزود: نصف‌جهان همواره به‌عنوان یک باغ‌شهر در طول تاریخ بوده است و درختان از ریشه‌های هویتی شهر محسوب می‌شوند که امیدواریم بتوانیم از این سرسبزی، طراوت و شادابی که از نیاکان خود به ارث برده‌ایم، با همراهی شهروندان حراست کنیم. 

دیدگاه / پاسخ