حالت شب
  • Friday, 03 May 2024
تنها راه نجات سلامت کشور، بخش خصوصی است

تنها راه نجات سلامت کشور، بخش خصوصی است

رئیس آزمایشگاه ملل شهرک سلامت گفت: تنها راه نجات سلامت کشور، بخش خصوصی است که امید به توسعه دانش آزمایشگاهی و مرکز آموزش آزمایشگاهی از سوی بخش خصوصی است.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، مجتبی بزرگی  در ارتباط با اینکه میزان خطای تست های آزمایشگاهی در آزمایشگاه ملل  تاچه اندازه است، اظهار داشت: سعی بر این شده  که کمترین  میزان خطا را در تست های آزمایشگاهی داشته باشیم و بر کنترل کیفی جواب ها به شدت نظارت داریم و امیدواریم با ارائه خدمات آزمایشگاهی بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی و زیرساخت های آزمایشگاه ملل به این هدف برسیم.

وی با اعلام اینکه بدنبال این هستیم که انواع تست های مطمن آزمایشگاهی که در دیگر کشورها با کمترین میزان خطا مورد استفاده است، در داخل وارد سازیم و در اختیار مردم قرار دهیم، اضافه کرد:  تلاش کردیم از به روز ترین دستگاه های آزمایشگاهی استفاده کنیم و حتی برای تست های آزمایشگاهی به دنبال خودکفایی هستیم.

بزرگی ادامه داد: قبول داریم که امروزه با کمبود تست های آزمایشگاهی مواجهیم اما در جهت رفع آن گام های جدی برداشته شده است.

رئیس آزمایشگاه ملل شهرک سلامت با اعلام اینکه آماده ویزیت 2 هزار نفر در این آزمایشگاه هستیم، ادامه داد: سطح دقت آزمایش ها باید افزایش داده شود.

دیدگاه / پاسخ