حالت شب
  • Sunday, 28 April 2024
حضور 200 گشت نامحسوس پلیس در محورهای مواصلاتی استان اصفهان

حضور 200 گشت نامحسوس پلیس در محورهای مواصلاتی استان اصفهان

  به گزارش باخبرباش سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در حاشیه بازدید فرمانده نیروی انتظامی از پلیس راه اصفهان- شیراز، گفت: در ایام نوروز همه عوامل انتظامی و ترافیکی با تمام قوا بسیج شدند و برای ایجاد آرامش و آسایش مردم با تمام توان در خدمت آن‌ها هستند.

وی گفت: همه توان استان اصفهان به کار گرفته شده و بین دستگاه‌های خدماتی از جمله مرکز فوریت‌های پزشکی، راهداری، آتش‌نشانی و بسیج همدلی خوبی وجود دارد و استانداری اصفهان ۲۰۰ دستگاه خودرو جهت افزایش گشت‌های نامحسوس به توان پلیس داده است.

میرحیدری ادامه داد: از روز ۲۴ اسفند با حضور رئیس شورای تأمین و مدیران عالی دستگاه‌های خدماتی طرح نوروزی را رسماً شروع کردیم و از همان روز بیش از ۱۷۵ واحد به پلیس راه افزوده و تیم‌هایی در نقاط حادثه خیزی که در سطح محورها شناسایی شده بود مستقر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: گشت‌های محسوس و نامحسوس در جهت ارتقا سطح امنیت ترافیکی در محورها و با پشتیبانی عوامل انتظامی در جهت حفظ امنیت جاده‌ها و کنترل جرائم، مخصوصا پیشگری از جرائمی که توسط مجرمینی که از سایر شهرها به اصفهان ورود داشتند مستقر شدند.

وی با بیان اینکه با همدلی همه دستگاه‌ها ما امروز یک امنیت مطلوب در سطح استان داریم، افزود: امسال در درون شهر ۴۳ درصد کاهش تلفات جانی داشتیم و مجموع تلفات در سطح استان رشدی نداشته است.

میر حیدری در پایان افزود: امسال نزدیک به ۱۹ میلیون تردد در سطح استان داشتیم که ۲ میلیون در ورودی استان بوده که با هم افزایی بین دستگاه ها شرایط آرامی را در استان فراهم کردیم.

دیدگاه / پاسخ