حالت شب
  • Friday, 29 March 2024
درمان بیماریهای اعصاب و روان بدون دارو با طب کوانتومی امکان پذیر است

طب کوانتومی یک درمان جدید است که برای اولین بار روس ها و آلمان ها با استفاده از نور و لیزر و تلفیق طب سنتی چینی و سوزنی به علم جدید و تکنولوژی درمانی کوانتومی دست یافتند و عوارض آن نسبت به دیگر روش های درمانی مثل عمل جراحی و دارودرمانی بسیار کم است.

پژوهشگر و محقق طب سنتی اعلام کرد:

درمان بیماریهای اعصاب و روان بدون دارو با طب کوانتومی امکان پذیر است

یک پژوهشگر و محقق طب سنتی گفت: با استفاده از لیزر کم توان که برگرفته از همان طیف نور مرئی است، بیماریهای اعصاب و روان را به درمان می رسانیم.
به گزارش خبرنگار باخبرباش، مهدی محمدی با اشاره به اینکه در طب کوانتومی که تلفیقی از انرژی درمانی، نوردرمانی ،طب سوزنی و بیورزونانس است، قادر به درمان بیماریهای اعصاب و روان هستیم، ادامه داد: در این روش برای درمان، با تاباندن نور لیزر با طول موج های طیف نور مرئی به نقاط خاصی از بدن و با رساندن بدن به سطحی از تعادل انرژی اقدام به درمان بیماریها می کنیم.
وی با بیان اینکه در این روش علمی و درمانی که عوارض آن به نسبت درمان های دارویی صفر است، انرژی را در بدن همچون خون در رگ ها پخش می کنیم و بدن را به یک سطحی از تعادل می رسانیم که باعث رفع اختلالات و افزایش سلامتی فرد می شود،گفت: درمان های دارویی عوارض جانبی بالایی دارد،همچنین وابستگی دارویی و کنترل بیماری ونه درمان آن از نقاط ضعف اصلی دارودرمانی است. درحالی که طب کوانتومی یک روش غیرتهاجمی و بدون عارضه است و با استفاده از لیزر کم توان و بیورزونانس بدن به سطح قابل قبولی از تعادل انرژی برگردانده می شود.
محقق و پژوهشگر طب سنتی که خود درمانگر بیماران با روش طب کوانتومی است، می گوید: این طب یک روش درمانی نوین است و تاکنون در درمان بسیاری از بیماریها ازجمله اعصاب و روان، بیمارهای قلبی و عروقی، گوارشی، بیماریهای غدد ، زنان و زایمان، بیماریهای ریوی و مشکلات عضلانی واسکلتی نتیجه عالی گرفتیم.
وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود یک هزار بیمار را در اصفهان با طب کوانتومی، روش درمانی بدون دارو، درمان کردیم، اعلام داشت: بدن انسان دارای کانال ها و دریچه های مختلفی است که همواره در طول روز به علت فشارهای روحی و روانی ، خواب بد ، تحرک نداشتن و تغذیه نامناسب باعث بسته شدن کانال های دریافت کننده انرژی در بدن می شویم که با تابش نور لیزرکم توان مجددا جریان منظم انرژی را در بدن ایجاد میکنیم.
محمدی افزود: سلول های بدن با ارتعاشات خاص در حال فعالیت هستند که انتقال پیام به سلول های بدن با ارتعاشات منظم بدن امکانپذیر است.
وی با اشاره به اینکه با استفاده از فرکانس ، عملکرد سلول ها را ارتقا می دهیم، اضافه کرد: در این روش با تنظیم گردش انرژی و تامین انرژی سلول ها و مرتب کردن فرکانس سلولی توانستیم بیماریها را درمان کنیم.
محمدی اضافه کرد: طب کوانتومی یک درمان جدید است که برای اولین بار روس ها و آلمان ها با استفاده از نور و لیزر و تلفیق طب سنتی چینی و سوزنی به علم جدید و تکنولوژی درمانی کوانتومی دست یافتند و عوارض آن نسبت به دیگر روش های درمانی مثل عمل جراحی و دارودرمانی بسیار کم است.
وی گفت: در شهر اصفهان متخصصین این رشته کمتر از تعداد انگشتان یک دست هستند و تحصیلکرده های آن دوره های علمی را در کشورهای اروپایی گذرانده‌اند.

دیدگاه / پاسخ