حالت شب
  • Wednesday, 23 October 2024
سارا خورسندی: مشکلات اقتصادی نشاط اجتماعی را از مردم گرفته است

سارا خورسندی: مشکلات اقتصادی نشاط اجتماعی را از مردم گرفته است

مدرس آموزش و پرورش و استاد دانشگاه گفت: مهمترین دغدغه مردم اصفهان همچون سایر مردم ایران مشکلات اقتصادی است که نشاط اجتماعی را از مردم گرفته است.

سارا خورسندی در گفت و گو با خبرنگار باخبرباش اظهار داشت: شورای شهر از کمیسیون های مختلفی شکل گرفته است و استفاده از ظرفیت آنها در جهت رفع بیکاری و ایجاد اشتغالزایی بسیار مثمر ثمر است.

وی با بیان اینکه اشتغالزایی خود راهی برای دست یابی به نشاط اجتماعی است، بیان داشت: با تقویت اشتغالزایی در شهر اصفهان فشار اقتصادی روی مردم کمتر می شود.

نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اصفهانی های در وضعیت بسیار نامناسبی از بعد نشاط اجتماعی قرار دارند و با توسعه فرهنگسراها و بازگشایی و فعال سازی بهینه این مراکز و مجموعه های تفریحی و ورزشی میتوان گام موثری در جهت بهبود نشاط اجتماعی  شهروندان اصفهانی برداشت .

وی همچنین گفت: در جهت تقویت فرهنگ شهروندان باید از ظرفیت کتابخانه ها و انجام فعالیت های فرهنگی استفاده کرد و من با مشاورین مختلف اقتصادی، اجتماعی و رفاهی جلسات متعددی گرفتم و مجموعه از مشکلات و معضلات شهر را شناسایی و راهکارهای رفع آن  را شناسایی کرده  و با برنامه برای رفع آنها وارد این عرصه شده ام .

دیدگاه / پاسخ