حالت شب
  • Sunday, 05 May 2024
عضویت 460 هزار نفر در صندوق بیمه سلامت

عضویت 460 هزار نفر در صندوق بیمه سلامت

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: هم اکنون بالغ بر 460 هزار نفر در صندوق بیمه سلامت همگانی و 530 هزار نفر در صندوق روستائیان ، عشایر و شهرهای زیر 20 هزار نفر عضو هستند.

حسین بانک در گفتگو با خبرنگار باخبرباش از تمدید الکترونیکی بیمه‌ها در راستای توسعه خدمات الکترونیک سازمان بیمه سلامت اشاره کرد و اظهار داشت: بیمه سلامت در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و در جهت رفاه حال شهروندان در دوران همه گیری کرونا اقدام به تمدید الکترونیکی بیمه های روستایی و سلامت همگانی کرده است.

وی افزود: در این شرایط که نیاز به کاهش ترددهای غیر ضروری مردم  و ورود به مراکز شلوغ و پرتردد  است، بیمه‌شدگان صندوقهای روستایی و بیمه سلامت همگانی می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات شهروندی بصورت غیر حضوری بیمه نامه خود و خانواده را رایگان تمدید کنند.

بانک ادامه داد: امکان تمدید اعتبار پوشش بیمه ای این بیمه شدگان توسط سرپرست خانوار به صورت غیر حضوری و از طریق مراجعه به سامانه خدمات شهروندی به آدرس های bimehsalamatiranian.ir و یا eservices.ihio.gov.ir‏/esc  فراهم گردیده است.

وی  به امکانات سامانه غیر حضوری شهروندی بیمه سلامت اشاره کرد و افزود: برای بیمه شدگان علاوه بر تمدید اعتبار پوشش بیمه‌ای ، رویت تاریخچه خدمات درمانی ، جستجوی مراکز درمانی و مشاهده اطلاعات اعضاء خانوار نیز فراهم شده است.

دیدگاه / پاسخ