حالت شب
  • Tuesday, 23 April 2024
هوشمندسازی ، راه حل مدیران مدارس در عبور از بحران کرونا

هوشمندسازی ، راه حل مدیران مدارس در عبور از بحران کرونا

اگر شما هم جزو مدارسی هستید که به دنبال این هستید که ساده‌تر از کلاس حضوری، ‌کلاس‌های آنلاین خود را برگزار کنید، حسابداری مدرسه‌ی خود را بدون دغدغه انجام دهید ، هر جا و هر زمان به مدیریت مدرسه دسترسی داشته باشید

، به سادگی چند کلیک، ثبت‌نام های دانش آموزان را انجام دهید و در یک کلام مدرسه هوشمند و آنلاین داشته باشید این خبر را تا پایان مطالعه کنید.

 هما سامانه ای هوشمند و یکپارچه ای است که با کاربری ساده و بدور از پیچیدگی، می توان تمامی مدارس و آموزشگاه ها را در محیطی نظام مند، بوسیله تکتولوژی های روز دنیا مجهز به ERP و هوشمند انجام داد .

در سامانه هوشمند هما که یک زیر نظر یک مرکز دانش بنیان و با برنامه نویسی و طراحی رابط کاربری کاملی ارائه گردیده سعی شده نه تنها یک پلتفرم مدیریت یکپارچه کامل ایجاد شود بلکه با ارتباط سازی فرا دستی با اتاق های بازرگانی زمینه حضور دانش اموزان در دوره های کوتاه مدت اتاق بازرگانی نیز ایجاد شده است .

اما در استفاده از این سامانه سوالاتی وجود دارد که برای اکثر کاربران و مدیران مدارس حائز اهمیت است و در اینجا ما تلاش کردیم در تماس و پیگیری که  با سازندگان آن  داشتیم به این سوالات پاسخ دهیم .

 

در کلاس های آنلاین همزمان چند دوربین فعال می شود؟

 محدودیتی در فعال سازی دوربین های دانش اموزان وجود ندارد و معلم حتی می تواند همزمان با سه دوربین آنلاین شده و  همزمان از سه دوربین  در کلاس استفاده نماید  تا آموزش کامل تر داشته باشه و فقط صدای یک دستگاه وصل باشد، و در بحث آزمون های آنلاین نیز دانش آموزان می توانند با دستگاه های مختلف(گوشی،تبلت،رایانه ) چند کاربره وارد شده و  یک دوربین روی چهره و یک دوربین روی صفحه دانش آموز باشد .

 دسترسی های برنامه به چه شکلی است ؟

 سامانه به صورت مجزا 5 دسترسی دارد (معلم، معاون، مشاور، والدین، دانش آموز) که توسط مدیر ایجاد شده و هر کدام با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سامانه شده و امکانات و منوهای متناسب با خود را آنجا خواهند دید.

 نمودار پیشرفت دانش آموز وجود دارد ؟

 نمره و قتی به درستی وارد سیستم شود معلم و والدین و خود دانش آموز میتوانند در بخش نمودار پیشرفت تحصیلی مجموع نمراتی که دانش آموز گرفته رو به صورت نمودار مشاهده کنند و برای اتقا آن تلاش کنند.

 پشتیبانی سامانه کلاس آنلاین بر پایه چه پلتفرمی هست آیا به  اسکای روم متصل است یا adobe connect و ..؟

 سامانه کلاس آنلاین شخصی سازی  شده و  اختصاصی طراحی شده و از نظر ظاهری تفاوت چندانی با پلتفرم های موجود ندارد و به راحتی کاربر از آن استفاده می کند .

 رکورد کردن کلاس های آنلاین چطور امکان پذیر است ؟

 معلم در اول کلاس می تواند با ثبت گزینه میخوام کلاس ضبط شود ، در پایان کلاس فایل ضبط شده را ذخیره و از طریق لینک دانلود در اختیار کاربران قرار دهد.

 آیا دانش آموز میتواند به کلاس آفلاین یا ضبط شده دسترسی داشته باشد یا باید در قسمت فایل های کمک آموزشی بصورت مجزا بارگذاری شود؟

 بله می تواند و قطعا باید در فایل های آموزشی بارگذرای شده باشد

 امنیت کلاس ها در سرور چطور تامین می شود ، آیا امکان دسترسی سایرین (تیم پشتیبانی ، هکرها ، سرور و ...) به دیتا های یک مدرسه وجود دارد؟

 هما جزو مجموعه هایی هست که SSL اختصاصی و معتبری را تهیه  و امنیت سیستم را تضمین نموده است  و لی مطابق با سایر فضاهای آنلاین این به معنی ضد هک بودن صد درصدی  سیستم نیست  ، هر چند در سامانه ما احتمال این کار به خاطر مجوزاتی که وجود دارد بسیار کم است .

در خصوص دیتا های ارائه شده مدارس نیز سامانه هما  ، پیمان عدم افشای اطلاعات را منعقد می کند که  تعهد داده می شود  هیچ گونه اطلاعات و دیتایی از این مجموعه خارج  نخواهد شد و مشتریان در صورت بروز هر خلافی ، میتوانند به صورت قانونی پیگیری نمایند .

 آیا امکان تعریف سرور اختصاصی هست یا نه (کل دیتای یک مدرسه از یک سرور خاص در دسترس قرار گیرد)

مدارسی که دارای چند شعبه هستند و حجم دانش آموزان آنها بیش از چند صد نفر است این گزینه میتواند برای آنها مفید باشد در غیر این صورت شاید به لحاظ ایجاد هزینه های مازاد  مقرون به صرفه نباشد ولی در صورت درخواست یک مدرسه  این مورد بررسی و انجام می شود.

گزارش ورود و خروج های دانش آموزان را چطور میتوان کنترل کرد؟

 گزارش به صورت فایل Excel و PDF هست و میتوانند از دیتاهای سامانه خروجی بگیرند و سیستم به صورت اتومات فایل های پشتیبان را تهیه و در زمان مورد نیاز  در دسترس مدیران قرار خواهد گرفت.

 میزان مصرف اینترنت در کلاس آنلاین چقدر است ؟

 سامانه هما امکان برگزاری کلاس آنلاین با بالاترین کیفیت را فراهم کرده و از سطح HD  قابل پخش و نمایش است و بسته به کیفیت انتخابی کاربر مصرف اینترنت متغییر خواهد بود البته تقریبا کمی پایین تر از سایر پلتفرم هانظیر  اسکای روم بوده ولی UX (تجربه کاربری) بسیار راحت تر و ساده تری دارد.

 هزینه های سامانه هما به چه صورتی است؟

 در سامانه هما امکان ارائه خدمات به صورت یکپارچه یا تک به تک وجود دارد که بر اساس درخواست مدارس و تعداد  دانش آموزان تعریف و ارائه گردیده و مدیران از طریق  تماس با شماره 09356224001 یا  09902916144 میتوانند از شرایط آن مطلع شوند .

سامانه هما با بیش از 24 خدمت متنوع تلاش کرده تا در یک بستر کامل و یکپارچه به یاری مدیران مدارس و دانش آموزان و والدین و معاونین بیاید و تجربه ای جدید را در محیطی ساده و کاربردی فراهم نماید.

 

 

دیدگاه / پاسخ