حالت شب
  • Monday, 15 April 2024
پیش‌بینی افزایش ۱۰ درصدی سفر به اصفهان در ایام نوروز

پیش‌بینی افزایش ۱۰ درصدی سفر به اصفهان در ایام نوروز

 به گزارش باخبرباش به نقل از مهر فرزاد دادخواه با اشاره به اینکه اقدامات ویژه‌ای توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان پیش از سفرهای نوروزی انجام می‌شود، اظهار داشت: بر اساس پیش بینی‌ها افزایش ۱۰ درصدی سفر در استان اصفهان را خواهیم داشت و دور دوم سفرها در ایام ماه مبارک رمضان با میزان تردد پایین‌تری انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط اقتصادی، بسیاری از مردم سفر با وسیله نقلیه شخصی را ترجیح می‌دهند، افزود: به رانندگان توصیه می‌کنیم که دستکم پس از هر ۲ ساعت رانندگی در مجتمع‌های خدماتی و ایستگاه‌های امنیت سلامت در استان توقف و استراحت حدود ۱۵ دقیقه‌ای داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه اصفهان به عنوان چهار راه ترانزیتی در مرکز کشور قرار دارد، گفت: جلسه‌های بسیاری در قالب کمیته حمل‌ونقل ستاد خدمات سفر استان اصفهان و با حضور دستگاه‌های مسئول و نمایندگان کانون‌ها و انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری و رانندگان برون شهری برگزار شده است.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری عوامل ناوگان عمومی حمل‌ونقل جاده‌ای اعم از رانندگان، مالکان و شرکت‌های مسافربری خدمات شایسته‌ای به مسافران نوروزی ارائه شود.

دادخواه با اشاره به اینکه بارش سنگین و بی سابقه باران در شهر اصفهان و ایجاد روان آب‌ها بویژه در محور بهارستان- اصفهان نیز مشکلاتی را به وجود آورد، اظهار داشت: پیگیری‌های چندین ساله راهداری برای دفع آب‌های سطحی در محور بهارستان - اصفهان پس از بارش سنگین باران به نتیجه رسید و در زمینه زهکشی بهارستان تصمیم گیری لازم انجام شد و با یک اقدام سریع و جهادی در مدت یک هفته لوله‌های زهکش توسط راهداری نصب شد و پیگیری‌های حفاری کانال انتقال زهکش در حال انجام است.

دیدگاه / پاسخ