حالت شب
  • Monday, 29 April 2024
پیش‌بینی بارش‌های رگباری در غرب استان اصفهان تا روز دوشنبه

پیش‌بینی بارش‌های رگباری در غرب استان اصفهان تا روز دوشنبه

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به پیش بینی بارش‌های رگباری در مناطق غربی استان تا روز دوشنبه، گفت: وضعیت جوی از امروز تا روز دوشنبه در بیشتر مناطق به‌صورت صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد نسبتاً شدید در ساعات بعد از ظهر پیش‌بینی می‌شود.  

حجت الله علی عسکریان با اشاره به وضعیت جوی سه روز آینده در استان اصفهان، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی جوی نسبتاً ناپدار را تا پایان روز دوشنبه بر روی استان نشان می‌دهد. براین اساس وضعیت جوی از امروز تا روز دوشنبه در بیشتر مناطق به‌صورت صاف تا کمی ابری به همراه وزش باد نسبتاً شدید در ساعات بعد از ظهر پیش‌بینی می‌شود.  

وی با اعلام اینکه در مناطق غرب استان رگبارهای پراکنده رعد و برق پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: روز دوشنبه در نیمه غربی استان افزایش ابر انتظار می‌رود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان، خاطرنشان کرد: دمای هوای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دمای کلانشهر اصفهان تا ۲۴ ساعت آینده تغییری نخواهد داشت، افزود: دمای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۳۶ درجه سانتیگراد و در خُنک‌ترین ساعات به ۱۷ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

علی عسکریان خاطرنشان کرد: صبح فردا کاشان با دمای ۴۰ درجه و میمه با دمای ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به‌عنوان گرم‌ترین و خُنک‌ترین نقاط استان پیش بینی می‌شود.

دیدگاه / پاسخ