حالت شب
  • Saturday, 04 May 2024
38 هزار دانش آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد است

38 هزار دانش آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد است

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در حال حاضر نزدیک به 38 هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد است.

کریم زارع در گفتگو با خبرنگار باخبرباش اظهار داشت: در شرایط فعلی به دلیل تداوم شیوع ویروس منحوس کرونا و آموزش از راه دور و غیرحضوری، همچنین شرایط اقتصادی و افزایش نیازمندی های مددجویان، حرکتی جهادی برای توسعه مشارکت، احسان و نیکوکاری خیران نیاز است.

وی با تاکید بر مشارکت خیران نیک اندیش در تهیه ملزومات آموزش غیرحضوری برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، گفت: امیدواریم نیکوکاران استان برای تامین مایحتاج تحصیلی محصلان در نظام آموزش غیرحضوری همچون سال گذشته پیشتاز باشند.

زارع گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف ازجمله خیران، مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و همچنین تعامل و هم‌افزایی با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، اصناف و بازاریان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر رویداد ملی شور عاطفه‌ها برنامه‌ریزی‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به روش های غیرحضوری برای ارائه حمایت خیران در شور عاطفه ها اشاره کرد و بیان داشت: تلاش برای ارتقاء فرهنگ انفاق و نوع دوستی بین دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند مهم است.

وی گفت: این نهاد در آستانه شروع سال تحصیلی جدید با برپایی رویداد "جشن عاطفه ها" فرصتی برای حضور خیران و نیکوکاران فراهم می کند تا بتواند زمینه ساز بستری مملو از آرامش در کسب علم و دانش برای دانش آموزان نیازمند باشد.

دیدگاه / پاسخ