حالت شب
  • Thursday, 28 March 2024
اهدای ۲۵۷ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد اصفهان

اهدای ۲۵۷ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد اصفهان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از اهدای ۲۵۷ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد اصفهان خبر داد.

 به گزارش باخبرباش به نقل از ایمنا هادی بنایی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۲۵۷ سری جهیزیه به نوعروسان جوان تحت حمایت کمیته امداد استان اهدا شده است.

وی هر سری جهیزیه را شامل پنج قلم کالای اساسی از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جاروبرقی و ماشین لباسشویی اعلام کرد و افزود: در اولین مرحله توزیع جهیزیه با مشارکت خیران، شش میلیارد و ۴۶۱ میلیون تومان تأمین و لوازم خانگی تولید داخل تهیه و به نیازمندان تحت حمایت اهدا شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه کارکردهای کمیته امداد ریشه در آموزه‌های دینی دارد و از همین رو خدمات خود را با رویکرد دینی و الهی در بخش‌های مختلف به جامعه هدف عرضه می‌کند، تصریح کرد: با همین نگاه، فراهم کردن زمینه ازدواج زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد از طریق آموزش‌های فکری و فرهنگی، پرداخت کمک‌هزینه ازدواج و اهدای جهیزیه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی به منظور ترویج ازدواج آسان، از اقدامات و برنامه‌های مهم این نهاد است.

وی نقش خیران را در هم‌افزایی امکانات و منابع امری انکارناپذیر در عرصه حمایت از نیازمندان دانست و ادامه داد: این نهاد با ایجاد شیوه‌های جدید و روش‌های الکترونیکی برای تسهیل در کمک‌های مردمی، نسبت به شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی خدمات به محرومان اقدام می‌کند و امیدواریم در این مسیر شاهد افزایش روزافزون حمایت خیران و شهروندان نیک‌اندیش از نیازمندان باشیم.

دیدگاه / پاسخ