حالت شب
  • Saturday, 27 July 2024
بارش‌های رگباری در غرب و جنوب اصفهان ادامه دارد

بارش‌های رگباری در غرب و جنوب اصفهان ادامه دارد

 به گزارش باخبرباش به نقل از فارس آسیه آقایی کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان  با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه بارشی تا اوایل وقت روز شنبه بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی طی این مدت در اکثر مناطق به صورت قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در نیمه غربی و جنوب استان بارش‌های رگباری و در سایر مناطق طی روز جمعه به صورت رگبارهای پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

آقایی بیان کرد: در مناطق بارشی مه آلودگی، رعد و برق و تگرگ و در مناطق شرقی، خیزش گردوخاک محلی همراه با وزش باد دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا ۲ درجه افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۱۸ و کمینه فردا صبح ۸ درجه و میمه و فریدونشهر با ۳ درجه و خوروبیابانک با ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به میزان بارش در ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان گفت: اسلام آباد موگویی با ۹.۲، فریدونشهر ۳.۲، اصفهان ۲.۱، اردستان ۱.۵، فرودگاه شهیدبهشتی یک، میمه و کبوترآباد ۱.۶، نجف‌آباد ۱.۲، سمیرم ۱.۸، انارک نایین ۲.۶، بویین میاندشت ۱.۸ و پادنا ۱.۳ بیشترین میزان بارش ثبت شده است. 

دیدگاه / پاسخ