حالت شب
  • Monday, 29 April 2024
باید دستاورد خوبی از سفر آتی رئیس‌جمهور به اصفهان حاصل شود

باید دستاورد خوبی از سفر آتی رئیس‌جمهور به اصفهان حاصل شود

 به گزارش باخبرباش/ سید رضا مرتصوی استاندار اصفهان اظهار کرد: مردم بوئین میاندشت شایسته بهترین خدمت هستند و لازم است مسؤولان به هر نحوی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

وی با تأکید بر جدیت مسؤولان استان برای اتمام پروژه‌های عمرانی،گفت: روحیه همکاری و مشارکت و از تعطیلات گذشتن و خدمت به مردم در بین مسؤولان تقویت شود.

مرتضوی گفت: به زودی رئیس‌جمهور به استان اصفهان سفر می‌کند و باید هر پیشنهاد و  ابتکار نوآورانه ارائه تا دستاورد خوبی از سفر حاصل شود.

استاندار اصفهان با اشاره به احداث ایست و بازرسی شهید سالاری بلطاق، گفت: این پروژه در  تامین امنیت منطقه و کشور اهمیت دارد و ۵۰ درصد اعتبار ساخت را استانداری تقبل می‌کند و پیگیری می‌شود تا مابقی اعتبار را ناجا تامین کند.

وی با بیان اینکه  محله ششجوان شهر بوئین میاندشت وضعیت خوبی از لحاظ شهرسازی ندارد، گفت: تبدیل محله ششجوان شهر بوئین میاندشت به روستا در دستور کار قرار گیرد  تا از محل اعتبارات بنیاد مسکن ساماندهی آن صورت گیرد.

وی با بیان‌ اینکه امروز در جریان ملاقات مردمی با شهروندان بوئین میاندشت در محل فرمانداری به مشکلات ۶۵ نفر از ملاقات کنندگان رسیدگی شد، گفت: امروز در جلسه شورای اداری مصوباتی شامل ساخت بیمارستان ۳۲  تختخوابی، ساختمان ایست و بازرسی بلطاق، تکمیل پروژه‌های ساختمان هلال احمر، مجموعه فرهنگی و سالن ورزشی به تصویب رسید و نوید را می‌دهم که زمان‌سنج اجرای پروژه‌های مصوب در سفرهای شهرستانی به شماره افتاده است.

مرتضوی با بیان اینکه سال‌های متوالی است که برخی پروژه‌ها معوق مانده که امروز تعیین تکلیف شدند، گفت: توانمندسازی بخش صنعتی داشکسن پیگیری شد و زمین‌های بلااستفاده در شهرک صنعتی داشکسن تا شش‌ماه آینده خلع ید و در اختیار سرمایه‌گذران جدید قرار می‌گیرد، همچنین طرح توسعه ۱۲ هکتاری در آینده نزدیک در بوئین میاندشت اجرا خواهد شد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در حوزه گردشگری بوئین میاندشت به صورت ویژه دفتر سرمایه‌گذاری استانداری ورود پیدا خواهد کرد، گفت:  دستور لازم دادیم تا بانک کشاورزی با همکاری جهاد کشاورزی بوئین میاندشت نسبت به پرداخت تسهیلات خرید ادوات کشاورزی اقدامات لازم را انجام دهد.

دیدگاه / پاسخ